Slavnostní menu 😊

5 1 0
                                    

Po příchodu do kuchyně už ji čekali kluci Říša, David a její aspoň jedna ženská výpomoc Majda.
" Omlouvám se, jestli se mi občas popletou vaše jména, snad si je brzo zapamatuji.Já jsem Jul, Juli a tykejte mi prosím. "
" Jasný..," odpověděli ji všichni.
" Potřebuji teď od vás vědět v čem jste opravdu dobří, na co by jste si zítra troufli připravit sami na otevření. Spolu uděláme určitě nějaké hlavní menu, ale od vás bych chtěla, aby jste mohli ukázat, co ve vás je.Rozumíme si?"
" Počkej, chceš nám teď hned na začátku říci, že v nás máš důvěru a máme v něčem volnou ruku?"nevěřil Ríša.
"Ano, přesně tak, Marcus si nás všechny vybral z důvodu, že v nás věří a já zase věřím v to, že nepotřebujete přesně ode mne, co dělat. Jasný,taky tak budeme spolupracovat, ale teď chci zjistit co ve vás mám!Musíme sestavit menu, takže pojďme na to!"
Majda připraví malinovomakový dezert, protože miluje pečení.
Ríša se rozhodl pro tatarák z hovězího, s černými lanýži a česnekem.
A David nachystá křupavé sýrové košíčky plněné ricottou.
Juli má v plánu cuketovou krémovou polévku s křestem.
Společně budou dělat dvě hlavní jídla a to dančí guláš a tortily s hovězím masem, grilovanou zeleninou a sýrem.
Dali spolu dohromady seznam všeho, co budou potřebovat a už za dvě hodinky nesla Markusovi svůj návrh.

***
"Ach ano, přidej, o Markusi, bože, ošukej mě!"
Zaklepala,ale bohužel pozdě si uvědomila, že se neozval souhlas ke vstupu a otevřela.
Jedna ze servírek, ještě si nepamatuje jeji jméno, leží polosvlečená na jeho stole, on nemá košily,, kalhoty rozepnutý a rychle do ní přiráží.
"Kurva, Kristýno,už budu ..," zvedne oči a uvidi ji stát nehnutě mezi dveřmi, rychle se otočí a dveře prudce bouchnutím zavře.

" Lui, to byl trapas!" Sedne si na barovou židličku, je z toho v šoku, jen neví, zda z toho že šéfa viděla při sexu nebo z toho, že ji to vzrušilo.
Luis ji sjede pohledem, všimne si, jak je rudá, svůj obličej si drží v dlaních. Ve stejné chvíli zahlédne vycházet Kristýnu, alias Kiky z kanceláře šéfa a rychle mu dojde, čím byla Juli asi svědkem.
Nalije ji sklenku, náředí džusem a dá před ní.
"Napij se, uklidní tě to, než za ním půjdeš." Mrkne na ní, když se na něj podívá.
"Slečno Juli, můžete za mnou." Ozve za ní.
"A..ano."

Zavře dveře do jeho kanceláře.
"Omlouvám se, já nechtěla jsem vás vyrušit..., " je z něj nervózní, oči sklopené. Slyší, že on se zvedl od svého stolu, cítí, že se k ní blíží. Zvedne ji prstem bradu, aby zvedla oči od jeho bot. Cítí jeho dech na svojí tváři.
"Dobře..,"cítí jeho prsty na svojí tváři. Srdce ji bije jako splašené, dech se jí zrychluje, jeho prsty na ji pálí ..
"V pořádku.., jen příště nevstupuj dokud sám neotevřu.A co jsi, jste jinak chtěla.."
"Přinesla jsem vám to slavnostní menu ia seznam věcí, které budeme ještě potřebovat."
" Pracujete rychle, hmm, to se mi líbí." Papíry od ní převezme a přitom se lehce dotknou konečky jejich prstů, leknutím hned ona ucukne. On se ušklíbne a nenechá to bez odezvy, to by nebyl on. Přiblížil se k ní a do ucha ji zašeptá " Říkal jsem, že se mě nemusíš bát..," začne ji zničehonic opět tykat.
Chvíli stojí, snaží se vzpamatovat z toho, co ji právě řekl a pak ho od sebe jemně odstrčí.
" V žádném případě z vás Marcusi nemám strach a omlouvám se za to vyrušeni před tím." Otočí se k němu a rázným krokem vyrazí pryč z jeho kanceláře, dveře za sebou opět zabouchne. Tomu se on musí zasmát, líbilo se mu, že umí vystrčit drápky.Líbila se mu, občas po jejich setkání v Anglii se i přistihl, že na ni myslí i jinak než na snoubenkou svého nejlepšího přítele.

Od jeho rozvodu jeho postelí prošlo mnoho žen, některé se k němu sami vracely, i když věděly, že je on nebude nikdy brát jinak než milenky, zábavu. K ženám byl hned od začátku upřímný, chtěl po nich jen sex a o žádné city nestál. Je možné,že s ní by to mohlo být jinak? Ne na to nesmí myslet, je šéf a ona jeho .., šéfkuchařka.

Nový začátek Kde žijí příběhy. Začni objevovat