Herkese merhaba öncelikle. Birkaç şey söyleyip sizi bölümle baş başa bırakacağım. Bu kitapta karakterler diziden tabii ki ancak konusu, olaylar tarikatta falan geçmiyor. Dizideki bütün çiftler (cünzey,levmer,canmir vs.) evli öyle düşünün :D ve hepsi de reşit.
Zeynep 24, Cüneyd 26 yaşında.
Yorumlarınızı bekliyorum, benim için önemliler.~İyi okumalar~
Henüz bir ay olmuştu evleneli. Bu bir ay Zeynep'e bir hafta gibi gelmişti. Her şey o kadar hızlı olmuştu ki 'acaba yanlış mı yaptım' diye düşünmüyor değildi bazen... Ancak elbette bu evliliğe rızası vardı. Sadece evlendiği adamı henüz tam olarak tanımadığı için biraz endişeliydi. Aynı durum Cüneyd için de geçerliydi tabii.
Bu bir aylık süreçte bazı şeyleri aşmışlardı. Aynı çatı altında oldukları için birçok şeyi konuşup anlaşmışlardı. Bunlardan en önemli olanı aynı odayı paylaşıyor olmaları. Zeynep bu fikre ilk başta sıcak bakmasa da Cüneyd onun eşiydi ve onu tanımak istiyordu. Bu yüzden aynı odada kalma konusunda hemfikirlerdi. Aralarında henüz bir temas bile olmamıştı ve bu süreç için daha erkendi ikisi de bunun farkındaydı. Yalnızca aynı odayı, yatağı, evi paylaşan ve birbirini tanımak isteyen yeni evli bir çiftti onlar.
Zeynep annesinin dükkanında çalışıyordu, Cüneyd ise Zeynep'in bildiği kadarıyla bir şirket sahibiydi. İkisinin de günleri genelde çalışmakla geçiyordu bu yüzden genel olarak işleri evdeki iki hizmetli görüyordu.
Zeynep hem açıktan edebiyat bölümü okuyor hem de annesinin börekçi dükkanında ikiz kardeşiyle birlikte çalışıyordu. Ve dükkan biraz uzak olduğu için çoğunlukla Cüneyd onu bırakıyordu.
Bu bir ay genel olarak bu şekilde geçiyordu...
Ve yine bir gün sonu yorgun bir haldeyken Cüneydin gelmesini bekliyordu. Boş masalardan birine oturmuş annesi ve kardeşiyle konuşurken hava çoktan kararmıştı.
"Yine iyi yorulduk bugün kızlarım eve gidince iyice dinlenin. Özellikle sen Zeynep, yanımda değilsin ilgilenemiyorum seninle,"
"Merak etme sen anne, Cüneyd ilgileniyor benimle sağ olsun."
"Ona şüphem yok kara kuzum. Çok efendi çocuk, saygılı, düzgün... Sana da değer veriyor maşallah, bir tek ibadetlerini aksatıyor ama olsun zamanla o da olur inşallah,"
"Eniştem yine iyi ya benim odun Can bana bu kadar bile düşkün değil..."
Zeynep ve Meryem'in ciddi muhabbetine dahil olan Mira bu dediğiyle ikiliyi güldürmüştü.
"Ay gülmeyin ama yaa! Çok ciddi bir mevzu bu da,"
Mira bakışlarını bir annesine bir Zeynep'e çevirdi. Hâlâ gülmeye devam eden ikiliye dayanamayıp kendi de güldüğünde Meryem lafı aldı.
"İlahi Mira! Şu halimle bile güldürdün ya beni..."
"Niye öyle dedin ki abla? Tamam kabul romantik olmayabilir ama sana düşkün bence,"
"Aynen aynen, kesin öyledir. Kızım siz hiç birbirinizi bile tanımıyorsunuz ve bir ay geçmesine rağmen adam seni her gün düzenli olarak buraya bırakıp yine buradan alıyor. Yanımızdayken seni öve öve bitiremiyor. Aşık aşık bakıyor sana... Benimkisi evde bana güreş öğretiyordu geçen, öyle düşkün yani!"
Meryem yine sesli gülerken bu söyledikleri Zeynep'in yüzünde bir tebessüme sebep olmuştu. İlk defa bu sözleri duyuyordu her hangi birinden. Cüneyd sahiden de hem kendi ailesinin hem de Zeynep'in ailesinin yanında Zeynep'i hep överdi. Gitmek istediği her yere arabayla bırakırdı onu. Ve güzel bakardı hep. Zeynep'e her baktığında gözleri ışıl ışıl olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gri | Cünzey
FanfictionHayatını ibadetlerine adayan Zeynep, ailesinin isteği üzerine çok tanımadığı Cüneyd adında bir gençle evlenir. Yaşantısına ters olmasına rağmen bu gence bir şans vermek ister ancak hakkındaki gerçekleri öğrendiğinde işler biraz değişir... . . . . . ...