▲ 2

249 44 42
                                    


Oy ve yorum gelirse sevinirim🦕
•••

"Jisung sakin ol hızlı içiyorsun."

"O sikik hangi yüzle gelip bana öyle bakıyor ha! Siktir olup tekrardan gitse ya."

Yanındaki arkadaşının uyarısı umursamadan elindeki bardağı kafasına dikti ela gözlü çocuk. "Pekala artık el atıyorum, seni bu gece bir yerlerden toplamayacağım Hanji." Elindeki bardağın alınmasıyla dudaklarını büzmüştü Han.

"Seungmin neden aldın onu benden." Gözleri dolu bir şekilde konuşmaya devam etti. "O benim değil miydi?"

"Felix! Jeongin'i de al eve gidiyoruz artık bunun kafası iyice bulanmış."

"Ben iyiyim. Kafa dağıtmak için geldik zaten buraya."

"Evet Seungmin, biraz daha kalalım."

"Daha dans bile etmedik hyung~"

En sonunda sarışın olanın kucağındaki siyah saçlı olan çocukta konuşunca pes etti Seungmin. Bunlarla uğraşılmazdı.

"Bugün ne olduğunu anlatacak mısın Jisung hyung."

Sarı saçlının kucağından kalkmadan elindeki içkiyi içmeye devam etti Jeongin. Felix'te kalkmayacağını anlamış olacak ki kollarını onun beline sardı ve çenesini omzuna koyup konuşmayı devam ettirdi.

"Jeongin doğru söylüyor, ne oldu yemekte?"

Bu sayede Han bütün gün kaçmaya çalıştığı konu ile yeniden baş başa kaldı. Derin bir nefes alıp anlatmaya başladı.

"Yemek gayet normal geçti."

"O zaman moralin nasıl bu duruma geldi?" Diyerek bir soru daha yöneltti Felix.

"Zaten asıl olan yemekten sonra yaşandı Fel."

Flashback.

"Pekala her şey iyi Hanji, bu günü onunla konuşmadan atlatabildik."

Genç çocuk aynadaki yansımasına bakarak kurduğu cümle ile kendi kendine güldü.

Bundan iki yıl kadar önce olsaydı görmek için her şeyi yapabilecek olan o şu an kendisi yerine onunla yüz yüze gelebilecek birini bulmayı istiyordu.

Çünkü kendisi yüzleşmeye henüz hazır değildi.

Bu yüzden iki yıl önce Minho'nun yaptığı şeyi yapmaya çalışıyordu. Yani sorunlarını arkada bırakıp kaçmaya.

Aniden çalan telefon ile gözlerini yansımadan çekip gülümseyerek telefonu açtı.

"Efendim canım." Küçüğün heyecanla bir şeyler anlatması ile gülümseyerek makyaj masasındaki kol çantasını alıp konuştu. "Hemen çıkıyorum Jeongin. Evet orada görüşürüz, bende sizi seviyorum."

Odasından çıkmak için ayaklandı ve kapıya doğru yol aldı.

Tam o sırada kapının aniden açılması ve ne ara anlamadığı bir şekilde sırtı sertçe kıyafet dolabına yaslandı.

Çığlık atmak için aralanan dudaklarının üstünde hissettiği dudaklarla Jisung'ın eli ayağı birbirine dolandı.

Dudaklarının üstünde onu özlemle öpen bir adam ve belinde hissettiği ellerle birlikte içinde olduğu durumu yavaş yavaş idrak etmeye başladı.

Brother's Secret  •MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin