Oy ve yorum gelirse çok sevinirim 🩵
•••Minho bazı şeyleri abartıyordu.
Hayır ya da vazgeçtim, konu Jisung olunca her şeyi abartıyordu.
Buna en iyi örnekte üniversite yeniden başladığımdan beri olan bakışları ve davranışlarıydı.
Hein'e olan ziyaretlerinden sonra bir süre ateşkes imzalamışçasına, kavga ve zarar verici olan davranışlar olmadan yaşamışlardı.
Yemekleri ailecek yediklerinde bile artık Jisung da onlara katılıyor ve Minho da bu fırsatla sevdiği çocuğu daha çok görebiliyordu.
Ancak dediğim gibi ne zamanki üniversite kapıları tekrar Lee Minho'ya açıldığı anda ateşkes anlaşması da çoktan bitmişti. Öyle ki Minho'nun Jisung'a olan bakışlarını görmemek için kör olmak gerekiyordu.
İlk başlarda sadece lafla olan kavgalar ve atışmalar, son günlerde fiziksel olarak zarar ve tehditlere dönüşmüştü.
Öyle ki kampüsteki öğrenciler Jisung'a yaklaşırken iki kere düşünmeye bile başlamıştı. Çünkü ne zaman Jisung'ın yakınlarına gidecek olsalar her zaman onları izleyen sert gözlerle karşılaşıyorlardı.
Jisung her ne kadar görmezden gelmeye çalışsa da, Minho'nun eski arkadaşlarından biri olan Jake sırf Jisung'ın kolunu tuttuğu için Jake'nin bileğini ters çevirmesi ve sonucunda kampüs içinde çıkan kavga son damla olmuştu.
Kampüsteki öğrencilerin hepsi Minho'nun, Jake Jisung'a zorla dokunduğu için yaptığını konuşurken bu olayın kıskançlık olduğunu bilen sadece yedi kişi vardı.
Ve Han Jisung bu kez gerçekten sinirlenmişti. Öfkesini
saklamaya bile gerek duymadan sert ve sinirli adımlarla revire doğru gidiyordu.Minho yine onun hayatına karışmaya çalışıyordu ve Jisung bundan nefret ediyordu.
O ise çok iyi bildiği halde bunu yapmaya devam ettikçe küçük olanın sinir katsayısı artıyordu.
"Lee Minho ne bok yediğini sanıyorsun sen!" Sert bir şekilde revire girdiğinde sadece Minho'nun olması işine gelmiş gibi daha çok sesini yükseltmişti. "Jake'in ailesi sana dava bile açabilir, ne bokuma böyle bir şey yapıyorsun!"
"O piç seni sıkıştırıyordu, bende gerekli olanı yaptım, dava mı açacakmış çok da sikimde." Göz kapakları kapalı yattığı sedyede adeta bir mırıltı eşliğinde konuşunca daha çok gözü döndü Jisung'ın. Ne ara sedyenin başına geldiğini bile anlamadan elini yatan gencin yüzüne çıkarmıştı. En sonunda genişçe gülümseyerek eliyle yanağını kavradı.
Yanağında Jake'in arkadaşlarından birinin attığı yumruktan dolayı oluşmuş olan mor ize daha çok bastırmaktan bile çekinmemişti. Bu yaptığı Minho'nun daha acıyla inlemesine sebep olurken gözlerini açıp bağırmıştı.
"Sikeyim seni Jisung, ne yapıyorsun!" Acıyla bağırarak karşısındaki çocuğa baktığında sinirli bakışlarla ona baktığını gördü. "Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun günlerdir yaptığın o aptalca hareketler neyin nesiydi?"
"Aptalca hareketler?" Hahlayıp tekrardan sinirle Jisung'a baktı. "Senin dediğin aptalca hareketlerin hepsi seni korumak için Han Jisung."
"Beni mi koruyorsun. Hah, beni koruyormuş! Kim olarak bunu yapıyorsun ha!"
"Kim olarak mı yapıyorum! Kim olarak yaptığımı görmek ister misin ha?"
Dikleştiği sedyeden bir saniye bile ayrılmadan üstten ona bakan çocuğun bileğini kavradı ve dengesini kaybedip kucağına düşmesine izin verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother's Secret •Minsung
FanfictionHan Jisung kendi içinde bitirdiği ilişkisinde, sevgilisini tekrardan görmesi ile bitirmenin o kadar kolay olmadığını fark eder. Minsung