彡 ennéa

232 34 36
                                    

"ben bunlardan kayıt almam amına koyayım, haberin olsun. ayrıca kim çağırdı bunları?"

"isagi denen çocuğun peşine takılmışlar, rin öyle dedi." turuncu saçlı çocuk oturduğu yerde kafasını arkaya eğdi ve dönen sandalyede bir kez daha döndü.

açılışı yapmalarının üzerinden 30 dakika geçmemiş, hem uygun fiyatlı hem de imkanların çok olmasından ötürü kayıt yaptırmaya gelen tonla insanın kaydını almış ve takvimlerini ayarlamıştı barou ve kunigami. zaten sabrının son demlerinde olan barou, kaiser ve ness'in salona kayıt yaptırmaya gelmesi ile kafayı yiyecek raddeye gelmişti.

kunigami bıkkın bıkkın şu iş bitsin diye beklerken barou sinirden tırnaklarını saç diplerime geçiriyordu. barou sinirden kırmızının en koyu tonlarına bürünmüş gözlerini şaklabanlık yapan kaiser'e döndürdü. "saçındaki mavi boyayı siktiğimin almanı."

kaiser sırıtarak konuştuğu ness'ten gözlerini çekerken elindeki su şişesini ness'e uzattı. "iki saniye şunu tutar mısın güzelim?" ness'in kaşları çatılırken kaiser danışma bölümünün uzun masasına kollarını yaslayıp eğildi. "6+6 aydan takvim yaz ikimize de. tek çekim olacak. yeni açılmışken baya iyi fırsat olur değil mi?" dedi dalga geçercesine, ness alayla kıkırdarken barou yumruğunu sıktı. "bana bak it oğlu it, sana bir çarparım elimin tersiyle yapışırsın yere amele sümüğü gib-"

"al şu kaydı da siktir olup gidelim artık shoei. gagamaru burda bekleyecek diğer kayıtlar için. diğerleri ağaç olacak dışarıda." kunigami ayağa kalkarken masasının üzerindeki telefonunu cebine attı. üzerindeki ince dar kompres tişörtün üstüne montunu geçirip danışman bölümünden çıktı. barou da arkasından yetişirken kunigami gagamaru'ya yaklaştı.

"gagamaru, gelenlerin isimlerini ve telefon numaralarını al. takvimdeki boş yerlere yaz. sıkıntı çıkarsa biz ayarlarız merak etme."

"aynen, kayıt falan filan. geçiyorum o zaman şuraya?" daha demin kunigami'nin oturduğu danışman bölümünün masasını gösterdi. kunigami onaylayan sesler çıkarıp arkasını dönerken gagamaru tekrar seslendi. "aletler bana beleş mi?"

bunun üzerine portmantodan ceketini alan barou, kunigamiden önce davrandı. "sanarsın aletler biletle çalışıyor amına koyayım."

kunigami istemsizce güldü. "sana beleş kardeşim." gagamaru kendini koltuğa atarken o da sırıttı. "kırmayacağımın garantisini veremiyorum." bunun üzerine kunigami alayla gagamaruya bir bakış attı. "merak etme, hepsini denedim ben. ben kullanınca kırılmıyorsa sen kullanınca hiç kırılmaz."

bunun üzerine gagamaru ağzında bir küfür savururken kunigami ona şans dileyip kapıda dikilen barou ile dışarı adımladı.

kapıdan dışarı çıktıkları anda reo, sırıtarak arkadaşlarına bakarken bir kolunu kunigaminin omzuna attı. "ooo, antrenör beyler gelmiş."

kunigami yarım ağız sırıtırken barou göz devirdi, biraz daha ilerleyip kaldırıma yaklaşırken diğer gelenleri de gördü kunigami. açılış için toplanmışlardı ama birkaç kişinin geç kalmasıyla, ki bunlar chigiri ve nagi oluyordu, onları bekleyip; barou ve kunigami de kayıtları aldıktan sonra bir yerlere gidelim diye anlamışlardı.

turuncu saçlı herkese hızla göz gezdirirken kaşları çatıldı. "chigiri nerede?"

reo omuz silkti. "biz de bekliyoruz ama gelmedi bir türlü. arasam mı aca-"

𝙈𝘼𝙉𝙅𝙄𝘼 ┃ kunigiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin