billie eilish - i love you
"Seninle konuşmak istemiyorum." İleride gördüğüm Taehyun'un yanına ilerlemek için bir adım atmak istedim ama onun kolumu tutması ile başaramadım bunu.
"Seninle konuşmak istiyorum Soobin." Kolumu elinden kurtararak ondan uzaklaştım. "Ama ben seninle konuşmak istemiyorum."
"Lütfen." Onu takmadım. Tekrar ilerlemek istedim ama onun tekrar konuşması ile duraksadım. "Seni özledim." Durdum, belki de kalbimde. "Seni çok özledim Soobin." Beni mi özlemişti? Buna hakkı yoktu.
Derin bir nefes alarak ona çevirdim bedenimi. "Buna hakkın yok." Sesim titredi. "Senin buna hakkın yok. Senin benimle ilgili hiçbir şeye hakkın yok aptal herif." Ona doğru bir adım attım. "Eskiyi hatırlıyorsun, değil mi? Beni nasıl bir durumda bıraktığını çok iyi hatırlıyorsun."
"Seni istemiyorum. Anlattığın bütün bu aktiviteleri seninle yapmak istemiyorum ben Soobin. Kalbimde ki, aklımda ki kişi sen değilsin."
"Ben senin için kendimi paraladım."
"Uzun zamandır yanına gelmememin sebebi yarı zamanlı işim değildi."
Aklıma dolan anılarla dolan gözlerimi sıkıca yumdum. "Ben senin için kendimi paraladım, duyuyor musun? Tek başına borcunu ödeyemezsin diye yarı zamanlı işte çalışmaya başladım, üniversite sınavıma haftalar kalmışken."
"Ben seni sevmiyorum artık."
"Her akşam seni evinde bekledim. Sana yemekler yaptım, her an gelebilirsin diye soğumaya başladığı an tekrar tekrar ısıttım. Sırf sıcak yemekler ye diye. Çoğu zaman gelmez, gelmeyeceğini haber vermek için beni aramazdın bile. Tek bir mesaj atar ardından tekefonuna ulaşılmazdı."
Konuştuğum sırada ellerim yakasını bulmuş ve sıkı sıkı tutmuştu. Farkında değildim. "Seni hayatımın merkezi yapmıştım. Arkadaşlarımdan uzaklaştım. Sabahları okula, akşamları işe gittim. Geceleri ders çalışmak için uyanık kaldım ama sen bunu umursamadın Yeonjun. Bana tek bir teşekkür bile etmedin, ben senin için bunları yaparken-"
Kuracağım cümleyi söylemeye dilim varmadığından duraksadım. "Sen her gün, her gece bir başkasını mutlu ettin."
Sessizlik oldu aramızda. Bu sessizlik ne kadar sürdü bilmiyorum ama arkamdan yaklaşan Taehyun beni tuttuğunda kendime geldim ve Yeonjun'dan uzaklaştım. "Hadi gidelim Soobin." Taehyun'un beni oradan uzaklaştırmasına izin vermeden önce bir şey söyleyecek gibi duran bedene baktım.
"Gidelim." Daha fazla durmadım orada. Taehyun'un beni uzaklaştırmasına izin verdim. "Gidelim."
+
IMDATcok az zamanım oldugu icin bu kadar yazabildim ama bundan sonraki bolumu kocaman upuzun yazmak istiyorum icten ice, simdilik bununla idare etsek olur mu acaba (yeonjun'a sovmek serbest)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
open the door, yeonbin.
Fanfictionsoobin: amınoglu bi siktir git kapımdan gece gece deli mi sikti beomgyu: sppbin mw diyorsub amıbs kpysyım hssta mksın - kufur & argo icerir! yeonjun ve soobin taehyun ve beomgyu huening bahtsiz yavrum