İyi okumalarr!!
X
"Sevgilin var mı?"
Yedam kaşlarını çatıp başını yana çevirdi ve anlamaz gözlerle Taegyun'a baktı. Taegyun bir şey demeden gülümseyip önüne döndü ve gözlerini kapattı.
"Sormadım say, erkeklerden hoşlanıp hoşlanmadığını bile düşünmedim."
Yedam bir şey demeden tek kolunun üzerinde yükseldi ve yan durup Taegyun'a baktı. Taegyun'un yüzünde tek bir ifade yoktu, yüz ifadeleri o kadar donuktu ki bir ara öldüğünü düşündü. Omzunu dürtüp gözlerini açmasını sağladı ve yine az önceki gibi sırtüstü yattı.
"Dürüst olmak gerekirse, kimlerden hoşlandığımı bende bilmiyorum."
Bu sefer kaşları çatılı bir şekilde bakan kişi Taegyundu. Bir şey diyecek gibi ağzını açtığında Yedam ona döndüğünde gülümseyip konuşmaya başladı.
"Soracaklarını az çok tahmin edebiliyorum ama bu zamana kadar gerçekten hiç kimse ilgimi çekmedi."
Taegyun bir şey demeden önüne döndü ve tekrardan oturur hale geldi. Sigarasını çıkarıp yaktığı sırada bir el uzanıp dudaklarından aldı. Yedam, Taegyun'un ağzında duran dalı alıp kendi dudakları arasına koydu ve içine çekti. Taegyun yine sahile bakakaldığında elini gözünün önünde salladı ve ona bakmasını sağladı. Taegyun gözlerini kırpıştırıp etrafa bakındı ve tekrardan Yedam'a dönüp konuşmaya başladı.
"Yine görüşürsek, şu sahile gidelim mi?"
"Olur, Jongwoo ve Jay her gün gidiyor zaten. Bir ara da hep birlikte gideriz, belki Gunwook da gelir."
Taegyun yüzünü ekşitip sigarasını söndürdü ve aşağıya attı. Kafasını kaldırdığını zaman gözlerinin tanıdık bir arabayı görmesiyle duraksadı ve oraya bakmaya devam etti. Yedam, onun bir yere kitlendiğini ve canının iyice sıkıldığını anlayınca o da oraya bakıp neye canının sıkıldığını anlamaya çalıştı.
"İyi misin?"
"Ben artık gitsem iyi olacak, eve ne kadar erken gidersem o kadar iyi olur."
"Tamam o zaman ama sonra yine gel, yani iyi çocuksun, eğlencelisin falan işte."
"Mutlaka gelirim, görüşürüz."
Taegyun ayağa kalkıp hızlıca odaya girdi ve merdivenlerden koşarak indi. Yedam çatıda durmuş evden çıkan Taegyun'a bakarken, Taegyun arkasını dönüp ona el salladı. Yedam, Taegyun'a baktığında evin biraz ilerisinde siyah, lüks bir arabanın onu beklediğini farketti. Taegyun arabanın etrafından dolaştı ve memnuniyetsiz bir yüz ifadesiyle arabaya bindi. Camı açtığında az önce oturdukları çatıya baktı ve Yedam'ın ona baktığını gördü. Elini camdan çıkarıp salladıktan sonra gülümsedi ve arkasına yaslandı. Yedam, Taegyun'un el salladığını gördükten sonra ona karşılık verdi ama o çoktan arkasına yaslanıp camını kapatmıştı. Araba hareket edince çatıdan kalktı ve odasına geri döndü. Tam olarak beklediği bir tablo vardı önünde. Jongwoo sırtüstü yerde yatarken Seongmin de telefona bakarken uyuyakalmıştı. Yatağın ucuna oturup sırtını başlığa yasladı ve Taegyun'un bir anda gitmesinin sebebini düşünmeye başladı.
"Ya mafya çocuğuysa? Ya da evden kaçıp gizlice buraya geldiyse ve yakalandıysa?"
"İkisi de değil Yedam, çok film izliyorsun."
"Sen uyumuyor muydun?"
Seongmin başını 'hayır' anlamında sallayıp oturur pozisyona geldi ve Yedam'a döndü.
"Sadece ailesi biraz katı ve dışarıya çıkmak için kısıtlı süresi var, yani arkadaşlarıyla falan buluştuğunda."
Yedam dudağını büzüp başını yerde uyuyakalan Jongwoo'ya çevirdi ve sırıtarak Seongmin'e döndü.
"Bunu ne yapacağız?"
"Kalsın orada, Jay sabah gelir alır."
*
Yedam gözlerini kısık bir şekilde açarak etrafına baktı ve gözlerini güneşe alıştırmaya çalıştı. Başını sağına çevirdiğinde Seongmin'in hala uyuduğunu farketti ve yataktan kalkmak için ayaklarını aşağıya sarkıttı. Ayağa kalktığında kendini tekrardan yerde bulmasıyla birlikte bir bağırış sesi de gelmişti. Yerde sırtüstü yatarken Jongwoo da belini tutarak Yedam'a küfür ediyordu.
"Ben nereden bileyim senin orada olduğunu? Yerde yatmasaydın!"
"Gerizekalı cüce! Kafam yerinde miydi sence? Jay salağı bırakıp gitmiş yere."
Yedam, Jongwoo'nun bacağına tekme atıp ayağa kalktı ve odasındaki lavaboya gidip yüzünü yıkadı. Lavabodan çıktığında kapıda dikiken Jongwoo'yu görüp irkildi ve omzundan iktirip yanında geçti. Yatağın üstünde duran telefonunu eline aldığında Instagram'dan gelen bildirimlere baktı. Takip isteklerine baktığında Taegyun'un ona istek attığını gördü ve hesabına girip attığı şeylere bakmaya başladı. Yedam dün kimlerden hoşlandığını kendisininde bilmediğini söylemişti ama galiba artık biliyordu.
Erkeklerden. Hayır, hayır.
Taegyun'un gibi erkeklerden. Ah, hayır.
Taegyun'dan.Biraz daha hesabında dolaştıktan sonra kapının çalmasıyla aşağıya koşup otuz iki diş sırıtarak kapıyı açtı. Jay gözleri yarı açık, yarı kapalı bir şekilde ona bakıyordu ve Yedam'ın bu kadar gülümsemesi sinirini bozmuştu.
"Neye gülüyorsun sabah sabah? Sinir bozucu."
"Bir şey olmadı, enerjim yüksek sadece."
Jay omzunun üstünden zıplayarak yürüyen Yedam'a baktı ve göz devirip merdivenlerden çıkmaya başladı. Yedam konuşarak arkasından gelirken ister istemez siniri bozulmuş ve o da gülmeye başlamıştı. Odaya girer girmez burnunun dibinde biten Jongwoo ile irkilip bir adım geriye kaçtı. Yedam aralarından boşluktan içeriye girip Jongwoo'yu dışarıya itti ve kapıyı üstlerine kapattı. Seongmin telefona bakarken Yedam yanına oturup telefonuna baktı.
"Kiminle konuşuyorsun?"
"Taegyun, çakmağını burada unutmuş galiba. Baksana bir çatıya, okul çıkışı götürürüm ona."
Yedam hızlıca çatıya çıkıp bakındı ve tam çatının ucunda duran siyah çakmağı gördü. Yavaş adımlarla yürüyüp eline aldı ve Seongmin'in yanına geri döndü. Bulduğunu belli ederek elini havaya kaldırıp Seongmin'e gösterdi. Seongmin çakmağı baktıktan sonra telefondan bir şeyler yazıp Yedam'a baktı.
"Okuldan kaçacakmış, sizde gelin diyor. Devamsızlık hakkın var mı?"
"Var, hiç kullanmadım ki ben."
Seongmin bir şey demeden ayağa kalkıp kapının önünde tartışan ikiliye seslendi ve ardından hemen kapıyı açtı. Jay ve Jongwoo tartışmayı bırakıp Seongmin'e baktılar. Seongmin arkasına döndü ve Yedam'ın nerede olduğuna baktı. Dolabın önünde üstünü değiştiren Yedam'ı gördüğünde tekrardan önüne dönüp fısıldayarak konuştu.
"Taegyun ile Yedam'ı ayarlayacağız birbirlerine, Yedam bilmiyor ama. Çaktırmayın sizde, Taegyun'un okuluna gideceğiz birazdan."
"Kaç yaşına gelmişler, niye biz yapıyoruz aralarını?"
"Biz yapmıyoruz, Woongki ile ben yapıyorum. Siz sadece çaktırmayacaksınız, yarın halledeceğim bunu ve siz de bana yardım edeceksiniz."
X
Kızlar okuyup yorum yapmıyorsunuz ama kırılıyorum😞
Çerez bölüm taslağı biriktirip biriktirip salcam zaten SINAVLARDAN DA KAFAM PATLICAK YAKINDA TARİHTEN CİDDİLİ 10 ALMIŞIM BU ARADA
My family🫶🏼🫶🏼
AY BU ARADA BİZİM BAHÇEDEKİ KEDİ DOĞUM YAPMIŞ AĞLICAM YAVRULARI O KADWR GÜZEL Kİ
Avuç kadarlar miniciklerNeyse kızlarr
Umaeım bölümü beğenmişsinizdir okuduğunuz için teşekkürlerrr💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
we fell in love in october
Fiksi Penggemar"Seneye 1 Ekim'de, yine aynı yerde buluşalım Yedam."