Of, niciodata nu-mi iese, incerc, reincerc dar tot nu merge! Nu trebuie sa ma dau batuta! Pana la urma tot o sa-mi iasa. Tu ce crezi, bagheto, o sa-mi descopar puterile? Toti amicii mei sunt buni la ceva inafara de mine, fraiera clasei. Anul scolar a inceput acum o luna iar eu inca nu stiu ce pot face! Quinn este o arcasa buna, Fiora si Garen sunt deja obisnuiti cu sabia, Jarvan si Xin Zhao cu sulita, doar eu sunt singura care a ales o bagheta! Poate de aia nu pot sa fac nimic, oare daca incerc fara, o sa mearga?
-Hei, blondo, ce faci ? Frumos corp!
-Pleaca de aici ratatule, nimeni nu te place, mai ales eu, te urasc chiar! Niciodata nu o sa uit ce farsa mi-ai facut!
-S-a enervat blonda'? Ia sa ne apropiem si sa vedem ce ti-a oferit mama natura.
Dintr-o data, vad o lumina puternica, este bagheta pe care aproape am rupt-o de nervi, lumineaza! poate acum este momentul. O apuc chiar inainte ca acel huligan sa ma atinga.
-HEI!! INCETEAZA, MA DOARE, LASA-MA IN PACE MONSTRULE
Nici nu apucasem bine bagheta ca mana lui incepusa sa arda, se inrosea din ce in ce mai tare dar nu era foc, era ceva cu totul deosebit, simbolul puritatii, lumina! In acea zi mi-am descoperit puterea insa nu puteam sa o controlez, nici nu intentionam sa-l ranesc! M-am simtit ca un monstru, am fugit acasa si am stat incuiata in camera toata ziua, ca o fata antisociala ce sunt, una care are putini prieteni, cel mai bun fiind Fiora, fata curajoasa si roscata ce provine din bogata familie a spadasinilor, familia Laurent.Intr-un final am decis sa o chem pe Fiora la o plimbare, fiind plictisita si speriata de ce s-a intamplat azi, totusi trebuia sa vorbesc cu cel mai bun prieten al meu.
-Lux, am vazut ce s-a intamplat azi, eram ascunsa dupa un dulap, pregatita sa sar in ajutor dar bineinteles ca nu a mai fost nevoie, am vazut ce ai facut, a fost uimitor!
-Nu e adevarat! Ma simt prost si nu vreau sa mai fac asta niciodata!
-Nu trebuie sa te simti rau, tipul o merita oricum, a vrut sa te agreseze plus ca era mai mare ca tine cu 3 ani, trebuia sa te aperi.Haide, nu mai fi trista, hai sa facem o plimbare mai speciala ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-Cum adica "speciala"?
-Sarim zidul si mergem prin padure!
-ESTI NEBUNA?! Daca ne prind gardienii? Daca ne pierdem? Daca ne mananca un animal? Niciodata nu am mai iesit, mai ales noaptea.
-Haide, o sa fie bine, ce se poate intampla?
-Bine dar daca murim, este vina ta!
Si am pornit la drum, am ocolit garzile, oricum sunt niste fraieri, aproape dormeau de plictiseala, pacat ca nu dormeau, faceam misto de ei, ii speriam! Am sarit usor zidul, noi doua cunoscand tehnica de cadere line si am inceput sa exploram padurea. Flori ciudate, insecte scarboase, eu tot cred ca este o idee proasta, este deja noapte si farurile de pe zid nu lumineaza prea bine, am auzit tot felul de povesti cu goblini, golemi uriasi, soparle ucigase, fantome care te blesteama, vrajitoare si multe altele.
-Tot crezi ca este o idee proasta, pisica fricoasa?
-Da!!!!!Imi este frica de intuneric si de creaturile care misuna prin padure.
-Of, de ce nu profiti de sansa? E prima oara cand am iesit din Demacia, in sfarsit vedem si noi lumea de afara, nu mai stam inchise toata ziua!
Ne-am urcat intr-un copac si am spus povesti, in timp ce admiram stelele, desigur ,dar toata linistea si relaxarea a fost intrerupta de un raget foarte puternic, un animal urias trebuia sa faca acel sunet, Fiora nu avea sabia la ea, doar eu aveam bagheta pe care nu stiu inca sa o folosesc... Incepem sa auzim copaci care cad, si mai rau, un animal care se apropie de noi, nu stim cu ce avem de-a face, o luam la fuga dar Fiora ramane in spate.
-Lux, se apropie repede, ce facem?
-Ti-am zis ca este o idee proasta dar tu nu m-ai ascultat .
-Trebuie sa gasim ajutoare! Mai avem putin si ajungem la poarta, o sa ne ajute garzile!!
Ajunse la poarta, incepem sa batem cu pumnii si picioarele,iar intr-un final ei ne deschid poarta insa ,nu apuca sa o inchida si monstrul este in fata noastra. Suntem ingrozite!!
Avea niste ochi de culoarea soarelui, dinti ascutiti ca lama, gheare lungi ascutite, este un lup alpha, un lup care ucide anual sute de oameni care se duc in padure sa caute fructe, lup care este in fata noastra, pregatit sa ne manance.Scuzati-ma de greseli,sper sa va placa,este o carte noua si chiar vrem sa stim niste pareri de inceput.
[Este o colaborare cu ownroad ]
O sa incercam sa punem urmatorul capitol cat mai rapid :)
CITEȘTI
Inceputul unei aventuri
AventuraLux este o fata cu puteri speciale, puteri pe care le are de cand este mica, puteri pe care nu si le poate stapani. Ea este o fata singuratica, desteapta, dintr-o familie bogata . Are un frate pe nume Garen, puternic, chipes, curajos pe care-l iubes...