Vrajitoarea lunii

78 10 4
                                    

Gardienii au fost ucisi, Fiora n-are arma, alarma este in spatele fiarei iar eu am doar bagheta pe care nu stiu cum s-o folosesc.Bestia se apropie incet, pregatita sa sara pe noi, pentru prima oara simt cu adevarat frica, nu acea frica de a lua  o nota mica la test sau de a minti, frica adevarata, care se simte pana-n maduva oaselor.

-FIORA, O SA FIM UCISE DIN CAUZA TA! SA STII CA AI FOST O PRIETENA BUNA SI TE IUBESC

-LUX, IMI PARE RAU, ESTE NUMAI VINA MEA

Imi scot bagheta si dintr-o data, sunt orbita de o lumina puternică, o lumina pura care iti da un sentiment de siguranta, era bagheta mea care pur si simplu imi controla corpul, dupa o secunda nu mai simt pamantul, levitez la fel ca bagheta mea ce statea chiar in fata mea si incepe sa se invarta.

-Lux, ce se intampla?! Ce faci?

-HABAR N-AM NU POT SA IMI CONTROLEZ CORPUL

O lumina puternica ma orbeste din nou si aud un schelalait puternic si dubios, de parca un caine este pe moarte, era lupul, cu o gaura imensa in burta, pe moarte, moarte provocata de bagheta mea folosind puterea luminii.

-LUX CUM AI FACUT ASTA? NE-AI SALVAT!!!

-NU STIU, CONTEZA DOAR CA SUNTEM IN SIGURANTA

*hug*

In departare se vad garzile alergand spre noi, cu tatal meu in frunte, deja incep sa simt acel sentiment de frica, deja imi imaginez cat de mult o sa ma certe dar mai rau, n-o sa ma mai lase sa ies cu Fiora.

-LUXANNA CROWNGUARD! CE FACI LA ORA ASTA AFARA, DE CE ARE ACEL LUP ALPHA O GAURA URIASA IN BURTA SI DE CE SUNT GARZILE MOARTE?

-T-tati....?

-ACASA CU TINE!

*urmatoarea zi*

Sunt pedepsita, nu mai am voie sa ma intalesc cu Fiora si trebuie sa ma pregatesc de scoala. Tot ma intreb ce s-a intamplat cu bagheta mea seara trecuta, cum de si-a activat singura puterile? De unde stia ca sunt in pericol? Cum am putut sa folosesc puterea lunii asa usor? Trebuie sa ma intalesc cu vrajitoarele Runeterrei dar mai intai o sa merg la Diana, vrajitoarea lunii dar nu pot sa ies din camera.Inca sunt tanara, am 15 ani, nu pot sa ies singura din casa si sa plec de nebuna intr-o aventura, am nevoie de provizii si camarazi de calatorie, dar si de niste urechi de fier fiindca atunci cand ma voi intoarce acasa, parintii mei o sa urle la mine pana o sa se sparga toate paharele castelului.Trebuie sa vorbesc cu Fiora si cu Shyvana, fiica regelui dragonilor.

*noaptea, dupa scoala*

Mancare ✓ Carte de vraji ✓ Curaj....sa zicem..✓ Bagheta ✓ Acum trebuie doar sa fentez 20 de garzi si sa le conving pe Fiora si pe Shyvana sa vina cu mine.Bine ca stiu un pasaj secret care duce la intrarea castelului.In sfarsit am iesit, bine ca Shyvana si Fiora au conacurile unul  langa celalalt, daca nu era asa, imi era lene sa ma duc la amandoua.Acum trebuie doar sa trec podul...

-Ow, piatra idioata.

-Cine a zis asta?!Fiora?!

-Lux?!

-Ce faci aici?

-Am vrut sa vin la tine

-Wow, serios, nu esti pedepsita?

-Ba da dar am vrut sa te vad. Unde mergi?

-Merg in cautarea vrajitoarei lunii

-CE?! Esti nebuna? Daca te vede te omoara instant, stii ca ii uraste pe Crownguarzi!

-Dar trebuie sa aflu cum am folosit puterea lunii! Am nevoie de tine, vreau sa ma insotesti

-Ceeee? Eu doar vroiam sa vin la tine si tu ma intrebi *Hey Fiora vreau sa mor vrei sa vii cu mine?*

-Taci, eu nu am vocea asta!

-Bine, scuze, te rog, ramai, nu pleca!

-Nu pot Fiora, imi pare rau, daca nu ma mai intorc, sa stii ca ai fost cea mai buna prietena a mea. Acum trebuie sa ajung la Shyvana, poate ma insoteste ea :(

-Lux, te rog din suflet, nu pleca.....UNDE AI DISPARUT?

Cat Fiora era cu spatele am folosit o magie usoara de teleportare, am aterizat intr-o tufa cu trandafiri, R.I.P fundul meu. 

-Shyvana!!!Shyvana!!!!

Nu raspunde, se pare ca trebuie sa plec singura, ca de obicei, singura, trista si suparata...                    Îmi pare rău ca nu am mai postat de câteva luni, o să încerc să o fac mai des!       

Inceputul unei aventuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum