O întâlnire placută

55 11 0
                                    


Am pornit la drum, fără o destinație sigură, neștiind locația vrăjitoarei lunii, Diana. Singurul lucru știut de mine era că și-a omorât tot satul care se afla lângă capitala oamenilor fără suflet, mai bine spus, animale......Noxus. O să fie o călătorie foarte grea, o sa trec prin râul serpentinilor iar acolo locuiește Tahm Kench, un demon care domnește peste toate apele din Runeterra.Am intrat într-o pădure frumoasă, cu copaci imenși ce se intalţau spre rai, flori de toate culorile, animale ciudate...costița de porc?! Wow, chiar nu ma așteptăm să găsesc aşa ceva într-o pădure dar totuși e norocul meu fiindcă îmi este foarte foame. Atingând acea bucată suculentă de porc, am simțit că mă înalț spre cer și chiar o făceam......AM CALCAT INTR-O CAPCANĂ. Aud o voce de copil din departare.

-Yay, am prins mancare!

Super, se pare ca un copil psihopat-canibal o sa ma manance.Bravo Lux, o moarte mai buna nu puteai sa ai?Se apropie cu pasi repezi, urmarita de o luminita ciudata

-Hey!Tu nu esti mancare! Zice fetita ciudata cu par lung si mov, o palarie mult prea mare pentru capul ei si un baston de lemn.N-am mai vazut un om de sute de ani in padurea mea!ce noroc pe mine, nu am mai avut un prieten care vorbeste de.......nici nu mai stiu de cat timp.Pe mine ma cheama Lulu si sunt vrajitoarea acestei paduri.Eu sunt defapt un yordle dar parintii mei m-au abandonat la nastere si m-au adus aici.Mi-as dori sa ii fi cunoscut dar se pare ca nu pot sa ies din padurea asta.Sunt blestemata sa traiesc aici pe veci!

-Umm...ok, eu sunt Luxanna Crownguard si...

-LUXANNA CROWNGUARD? FIICA REGELUI DEMACIEI?

-Da, care e problema??!

-Te astept de o mie de ani,tu esti singura care ma poate scoate din padurea asta, bariera padurii este din magie neagra si am nevoie de puterea luminii pentru a ma scoate.Pana si Diana a incercat sa ma scoata dar nu a reusit.

-Diana?! Vrajitoarea lunii?O cunosti?

-Desigur, dupa ce si-a omorat tot clanul, a venit in padurea mea sa caute pace si ne-am imprietenit.

-(Spune ca si-a omorat tot clanul cu o voce asa normala, ce ciudata) Dar ea nu este o persoana rea? Doar si-a omorat tot clanul, inclusiv satul!

-Nu, ea facea parte din ordinul Solaris impreuna cu sora ei, Leona si intr-o noapte, i-a aparut in vis o femeie ciudata care i-a zis sa se duca intr-un templu antic ascuns adanc ininima Noxusului iar din seara aceea s-a schimbat. Nu s-a dus in acel templu, desigur, doar nu era nebuna, cine stie ce putea sa gaseasca acolo dar a inceput sa creada din ce in ce mai putin in puterea soarelui pana cand, intr-o noapte,s-a dus in templu unde a aflat totul. In vremurile antice, cand nici eu nu eram nascuta, ordinul Lunaris a fost atacat de clanul soarelui si a fost cucerit iar de atunci, toate generatiile au fost invatate ca ordinul Lunaris era foarte rau, cu oameni care omorau tot ce vedeau in calea lor dar nu era asa.Dupa ce a citit manuscrisul, a gasit o arma in forma de semi-luna, a luat-o in mana si ea isi aminteste doar ca in ziua urmatoare, era total schimbata, avea o armura ciudata pe ea, un semn pe frunte si sabia in forma de semi-luna. Chiar in ziua aceea, ea si sora ei trebuiau sa participe la o ceremonie foarte importanta. Ea a ajuns chiar in mijlocul ceremoniei, cu arma si armura ordinului Lunaris.Atunci batranii au spus ca este o tradatoare si ca trebuie executata insa ea nu i-a ascultat si i-a omorat pe toti cei ce credeau in ordinul Solaris, inafara de sora ei si de parintii ei care erau deja morti.

-Wow..... ce poveste(clar e bullshit, DUH)...chiar imi pare rau sa aud asta(#ParereDeRauFalsa), Lulu dar spune-mi si mie, cum pot sa te scot din aceasta padure?

-Pai, tu esti fata cu bagheta luminii si cu o carte de vraji.

-De unde stiai tu ca am o carte de vraji?

-Credeai ca sunt asa fraiera? Zana mea, Pix s-a uitat in ghiozdanul tau, puteai sa fii o criminala sau ceva de genul, nu?

-Seems legit...ma rog, sa ma uit in cartea mea de vraji si o sa caut o vraja pentru a te scoate din padurea asta blestemata. Asa, cum pot s-o scot eu pe fetita asta din padure? Habar n-am cum sa folosesc aceste vraji. Hmmm...."obice rupto tenebrarum" ruperea barierii de intuneric. Cred ca asta o sa functioneze dar bagheta mea....habar nu am cum s-o folosesc.

-Lux, cat iti ia sa faci vraja, nu-mi spune ca nu stii cum s-o faci si cum sa-ti folosesti bagheta...

-Din pacate, ai ghicit, chiar nu stiu cum s-o folosesc

-Of, incearca cea mai usoara metoda, indreapta bagheta spre cer si spune in gandul tau formula magica, cel putin asa am facut eu prima vraja.

-"obice rupto tenebrarum,obice rupto tenebrarum,obice rupto tenebrarum". Dupa ce am rostit vraja de cateva ori, am inceput sa simt ceva in mana, de parca imi lua foc. Era bagheta. Intr-o fractiune de secunda, o lumina orbitoare se napusti asupra scutului de intuneric care disparea incet incet.

-LUX, TE IUBESC! IN SFARSIT SUNT LIBERA!Pentru ca m-ai ajutat, iti raman datoare pe viata.

-Pai, trebuie s-o gasesc pe Diana.Trebuie sa invat de la ea cum sa folosesc puterea luminii.

-Bine, te ajut s-o gasesti.




Inceputul unei aventuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum