Ne invartim prin padure de cateva ore, cred ca Lulu isi bate joc de mine
-LULUUUUUUU, STII MACAR UNDE O GASIM PE DIANA?!!
-Normal ca stiu, pe langa Noxus.
-Asta nu ma ajuta.....Eu vreau s-o gasesc pe Diana cat mai repede pana nu scot bagheta si din greseala ma transform intr-o vaca si raman asa pe veci.
-Deja esti o vaca..
-POFTIM?!
-Nimic,glumeam doar, toata lumea stie ca esti un bou.
-Lulu, iti iau bastonul ala si ti-l bag pe gat, nici macar nu ma cunosti si spui lucruri de genul.
-Uuuuuu, dar te cunosc, cine crezi ca statea noaptea la geamul tau si te privea cum dormi?
-Ma-ta, esti o ciudata, in primul rand, tu erai in padurea asta si nu puteai sa iesi si in al 2-a rand, ce te-a apucat?
-Nimic doar ca ma plictisesc ingrozitor si nu prea stiu drumul
-Eram sigura, Lulu, esti o neghioaba!
-Scuze Lux, n-am vrut sa te dezagamesc si totusi am facut acea promisiune.
-Lulu, Pix este o zana magica, nu?
-Da!
-Pai si zanele magice nu pot sa gaseasca locatia unei persoane daca le ceri asta?
-Lux, esti geniala, nu am mai facut asta cu Pix de sute de ani!
-Gata cu aplauzele, stiu ca sunt geniala deci te rog frumos
-Patetico...
-POFTIM?!
-Nimic.
Trecem prin paduri, prin sate pline cu oameni ciudati care se uitau la mine ca pisica in calendar, de parca nu ar mai fi vazut vreodata o adolescenta de 15 ani. Sigur aveau ei alt motiv. Probabil ca mi-a facut Lulu o farsa ! Ma rog, trecand peste asta, ne apropiam de raul serpentinilor unde il putem gasi pe Tahm Kench, doar acolo este casa lui.
-Lulu, tu stii ca o sa trebuiasca sa trecem de o broasca raioasa care mananca munti de mancare si nu se satura, nu?
-Vorbesti despre Tahm Kench?
-Da, iti este frica de el?
-Mi se face pielea de gaina cand vorbesti despre el, am auzit ca-si mananca victimele fara sa le mestece, le inghite pur si simplu si le lasa in sucul lui gastric.
-Ewwwww, scarbos dar totusi, la cat de foame imi este acum, pun pariu ca l-as bate pe Tahm Kench la un concurs de mancat. Ce-ai zice sa ne oprim in urmatorul sat la o persoana primitoare? Mi se face somn.
-Bine Lux, bine dar sper sa nu dam de o batranica draguta care o sa ne manance in timp ce dormim sau ceva de genul.
-Of Lulu, esti asa o proasta
In sfarsit am ajuns intr-un sat si am ciocanit la toate usile posibile, de fiecare data, clasicul raspuns: NU pana cand la ultima casa, de la marginea satului, ne-a lasat sa intram o batranica dubioasa.
-Buna seara, multumim ca ne-ati primit.
-Nici o problema, n-am mai avut de mult musafiri *zambet sinistru*
-Erm.....ne e cam foame, aveti ceva de mancare?
-Bineinteles, mie nu-mi lipseste niciodata mancare din casa
Ne aduce un castron plin cu supa de ceva ciudat, fix cand am inceput sa mananc, o vad pe Lulu ca a mancat tot.
-Lulu, vreau sa zic, Fomista, cum ai reusit sa mananci asa repede? Tahm Kench e minciuna pe langa tine!
-Imi era foame s-s-i......
-LULU!LULU!!!!!!
-LAS-O IN PACE!Zice batranica dubioasa malefica mancatoare de oameni si fetite cu par mov.SUNTETI NISTE NAIVE SI ATI CAZUT IN CAPCANA MEA CA CEILALTI FRAIERI!
Vad o luminita alba...devine din ce in ce mai intensa, nu-mi mai simt mainile si picioarele, pierd contactul cu realitatea.......TO BE CONTINUED
Scuze daca vi s-a parut iesit din poveste acest capitol, la tag-uri am pus umor si trebuie sa-l introduc si pe Mr Umor in povestioara mea ;) Urmatorul capitol maine!! Daca aveti pareri, lasati-le in comentarii. PS: Fiti cat de sinceri puteti!
CITEȘTI
Inceputul unei aventuri
AdventureLux este o fata cu puteri speciale, puteri pe care le are de cand este mica, puteri pe care nu si le poate stapani. Ea este o fata singuratica, desteapta, dintr-o familie bogata . Are un frate pe nume Garen, puternic, chipes, curajos pe care-l iubes...