Aras'dan
Bir kadının bağırmasıyla bir birimizden ayrılıp sesin geldiği yere baktık dört yüzü kapalı kişi mağzaya girmiş insanlara silah tutmuştu...
"Herkes sakin olsun!"
"Yavaşça yanıma gelip oturun!"
"Yavaşça!"
İnsanlar ilerlemeye başladığında bizde ilerleyip yere oturduk , aile üyelerini baktığımda sadece güney yanımdaydı diğerleri nerede?
Güney
"Anne?"Güney
"Annem nerede?"Ayağa kalkmak için hemle yaptığında kolundan tutup yeniden oturttum başımıza iş açacaktı mal...
"Otur lan..."
Güney
"Annemi bulmam lazım...""Bulursun çok sevdiğin anneni şimdi canımızdan etme bizi..."
Güney
"Tabikide seviyorum...""Konu o'mu güney..."
"Siz..."
Bize doğru seslenen hırsıza baktım hayır yaa.. ben daha gençim
"Biz mi?"
"Hee.. siz ikiniz..."
"Emin misin hırsız abi..."
"Lan gel bu silahı kafanda boşalt mayayım..."
Ayağa kalkıp yanına ilerledik biri beni tutup silehi kafama tutuğunda derin bir nefes aldım bir bu elsikti...
"Yürü..."
Beni yönledirip kasiyerin yanına ulaştık
"Şifreyi söyle!"
"1...1932..."
"Yazıyonmu lan!"
Diğer hırsıza hitaben konuştuğu...
"Yazıyorum..."
Diye cevap verdi...
Pencerenin açık olan tarafından gördüğüm polisle gülümsemeden edemedim , hırsızlar içeri girip kapıları kilitlemiş ve bençereleri kapatmıştı....
"Yat! Yat! Yat!"
İçeriye dolan polislerle insnlar bağırmaya başladı etrafa dolan silah sesleriyle kulağımı kapatım gözlerimi yumdum yüksek sesten nefret ederim....
Gözümü açtığımda önümde güney vardı ve kafama dayılı bir silah o'an aklımdan neden ben diye geçti bunları yaşamak için ne yapmış ola bilirim
Güney
"Bırak onu!""Hayır önümden çekill!"
Güney
"Bak! Onu bırakırsan seni serbest bırakırız...""Beni güldürme..."
Güney
"Ne istiyorsun sonsuza kadar böyle kalmazsın...""Gitmeme izin verin..."
Güney
"Peki tamam ama önce rehine...""Arabanın anahtarını ver..."
Dışrdaki arabdan bahsediyordu...
Güney
"Tamam...""Yaklaşma!"
Güney
"Tamam sakin ol! Pişman olacağın şeyler yapma!"Adamla birlikte kapıya doğru ilerledik kapıyı açmakla uraşan hırsızın arkasında bir polis olduğunu gördüğümde içime bir korku düştü neden ki?
Polis dahada yaklaşmaya başladığında ayağına bir poşet takıldı ve ses çıkardı o'anda sonum geldi diye düşündüm...
"Sana yaklaşma dedim!"
Ve iki ell ateş etti...
Alpay
"ARAS!"Bitti
İyi okumalar
Hatalarımı mazur görün