12

423 26 6
                                    

"ARAS!"

Kolumda hissettiğim keskin acıyla bağırmak istedim ama sesim çıkmadı.

Elimi koluma koyup bastırdım, kolum... kolum kanıyor, hayır ben kandan nefret ederim...

"Kan!"

"Kan! Elimde kan var..."

Önümde duran Alpaya yaklaştım

"Kan...al... onu elimde al..."

Alpay
"Aras?"

"Al dedim? Onu elimden al!"

Alpay
"Kuzey! Kuzey!"

Kuzey
"Ne oldu?"

Alpay
"Bilmiyorum!"

Alpay
"Kanı görünce bağırmaya başladı! anlamıyorum."

Kuzey
"travma sebebi ola bilir..."

Alpay
"Ne yapmalıyız?"

Kuzey
"Aras... aras..."

Aras
"Al, onu elimden al, Kuzey... bak elim kan içinde, temizle onu, görmek istemiyorum, iğrenç, kan iğrenç, al onu elimden."

Kuzey
"Tamam gel biz elini temizleyelim"

"Hayır! Bana yaklaşma seni görmek istemiyorum!"

Alpay
"Aras biziz senin abilerin..."

"Hayır o benim abim değil o bir katil o onu öldürdü ben gözlerimle gördüm, bak ben onu ellerimle tuttum kan içinde her yer kan kıpkırmızı koyu renkte kan kokusu iğrenç rengi iğrenç kan pis, ben kanı sevmiyorum neden kan hala elimde neden çıkmıyor ellimi'mi kesmeliyim bıçak yok mu veya Keskin bir şey herhangi bir şey olur..."

Alpay
"Aras! Aras! Dur artık kendine zarar vereceksin!"

Alpay arasa yaklaşıp onun omuzlarını tutup sallamaya başladı kendine gelmesini umut ederek...

"Hayır bana dokunma! Sen katilsin onu öldürdün katil seni sevmiyorum katil! Umutu öldürdün onu öldürdün o kan içindeydi güzel yüzü kan içindeydi hep gülen suratı berbat olmuştu binik elleri küçücük bedeni sen onu öldürdün o daha küçüktü katil umut katili onu öldürdün..."

Susup etrafa baktı, sonra önünde onu uyandırmaya çalışan Alpaya döndü

"Alp... neden her yer kan Alp ben seni göremiyorum her yer kıpkırmızı kan içinde Alp yardım et..."

Kuzey
"Olamaz gittikçe götüleşiyor..."

Alpay
"Bir şey yap Kuzey!"

Kuzey
"Tamam, sakinleştirici... sakinleştiricisi olan varmı?"

Kuzey
"Güney abi! İlk yardım çantası!"

Güney
"Tamam!"

Güney ilk yardım çantasından sakinleştiriciyi bulup kuzeye doğru koştu eline verdiği iğneyle Kuzey arasa yaklaşmaya başladı adım adım Alpay onu oyalarken o kolunu tutup iğneyi sapladı bu arasın canını yakmıştı...

"Kandan nefret ediyorum..."

Son söyledikleri bu olmuştu sonrada alpayın kollarına baygın olarak düşmüştü...


Bitti.

İyi okumalar.

Hatalarımı mazur görün...

Değişen Geleceğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin