özür dilerim...

63 2 17
                                    

2 hafta sonra.
Ben bitik bir haldeydim.Artik çok kotuydum keşke beni öldürse ve bu işkence bitse.Yapmadiği işkence kalmadı.Her yerim yara bereydi.
Kapiyi yine zorladım şansımı denedim ama açılmadı.Birkaç dakika  sonra Yeonjun geldi.Yanima geldi ve bende kaçmak için onun özel bölgesine tekme atip kapıya doğru koştum ve evden çıktım.Arkamdan Yeonjun geliyordu.Ama ben kaçmayı kafama takmıştım ve.SONUNDA KAÇTIM!!!!!!ormanlık bir yerdi koştum ve karşıma bir adam çıktı.O adam Taehyundu.Taehyung beni gördüğü an bana sarıldı.

Not:Taehyung Yun-Hae nin en yakın arkadaşlarından biri.

Tae:Yun neredeydin ne bu halin iyi mısın nasıl kaçtın?

Bitkin bir sesle.

Yun:Hastaneye gidelim lütfen.

Tae:Tamam.

Yun-Hae ve Taehyung hastaneye gider.O sırada Taehyung herkese haber verir.Herkes dediğim kişiler ise
İtzy, Twice, Nmixx, Straykids, Le Sserafim,Jyp ve Bts idi.Polislerede haber vermişti

Hastanede.
Bana baktılar ve beni normal odaya aldılar.Birkaç dakika sonra Felix ve diyerleri geldi.Felix beni görür görmez bana sarıldı bende ona.Herkes bitkin bir haldeydi ve çok kötü görünüyorlardı.

Fel:Sevgilim özür dilerim ben seni koruyamadım.

Yun:Ben iyim lütfen üzülme.

Ben sadece ağlıyordum.Birkaç dakika sonra polisler geldi ve Felix Yeonjunun atığı bütün videoları gösterdi polisler bana ne yaptığını ve Nerde yasadigini sordu.Ben başından sonuna kadar anlatım.

Polis: Teşekkür ederiz.

Yun:Bir şey değil.

Ağlamaklı bir sesle.Üyeler sadece ağlıyordu.Bende öyle.Polisler gitti.Çok sessizdi sessizliği ben bozdum.Ben hala ağlıyordum.

Yun:Felix......ben çok korktum ben.

Daha çok ağlamaya başladım.Üyelerde ağlamaya başladı.

Yun:Ben sadece ölmek istiyordum bana o kadar kötü şeyler yaptı ki.

Felix bana sarıldı.Üyelerde sadece ağlıyordu.2 dakika sonra doktor geldi ve yaralarıma baktı.

Doktor: Yun-Hae hanım taburcu
olabilirsiniz sadece biraz dikkat edin.

Yun:Tamam teşekkür ederim her şey için.

Doktor:Bir şey değil bu benim işim.

Diyerek gitti.
Felix ve üyeler habire özür diliyordu bende sizin suçunuz yok diyordum.

Evde.
Ben kendi evime geldim.Bana Felix bakicakti o yüzden benim evimde kalıcakti.Felix yemek hazırlıyordu aslında ben yapicaktim ama izin vermedi.Yemek yedik ve birlikte filim  izledik.Sonra Felix bana baktı.Aslinda bana değil daha çok dudağıma bakıyordu.Ne istediğini biliyordum.Felix bana yaklaşmaya başlamıştı aslında bende onu istiyordum.Beni öptü ama sanki 2 yıldır görüşmüyor musuz gibi öpüyordu ama bende onu öyle öptüğüm için sıkıntı değildi.Öyle birkaç dakika öpüştük ten sonra Felix benden ayrıldı ve gözümün içine baktı.

Fel:Seni çok seviyorum aşkım.

Yun:Bende seni çok seviyorum lixsim.

Felixsin yüzü kızardı.

Fel:İyiki varsın aşkım.

Yun:Sende aşkım.

Sonra kalkıp yatmaya gittik.Yarin şirkete gitmeyecektim.2 hafta ara verdim.Felix yarın izinliydi o yüzden belki dışarıya çıkacaktık.Neyse ben uyudum ve Felix bana bakarak uyudu.

Evet arkadaşlar bu bölümde bu kadardı inş beğenirsiniz bays.

Not:Arkadaşlar Yun-Hae hangi gurupta çıkış yapsın?

lee Felix ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin