The drama of the sweet candy boy
[Tatlı şeker oğlanın dramı]
•••••
Dün hediye aldığı kıyafetleri giymiş, kutuyla birlikte otele gelmişti. Yatağın köşesinde oturmuş, bekliyordu. Mesaj gelmesini bekliyordu.
Odanın ışığı ilk sefer oluyordu ki açıktı. Bu şekilde her şey, her yer görünüyordu. Ve bu da Park Jiminin aydınlıkta sevişme isteğini tetikliyordu.
-Gözlerini kapat
Okuduğu mesajla telefonunu komodinin üzerine bırakıp yeniden oturdu. Ve göz kapakları kapandı. İşte o an kapının önünde ayak sesleri işitilmişti. Ardından birisinin kapıyı açması, odanın içine adımlaması duyuluyordu.
Duyduğu seslerle heyecanını bastıramayınca yüzünde gülümseme oluşmuş, ve üst dişlerini alt dudağına sürtmüştü. Elleri şu an titriyordu, bunu durdurabilmesi mümkün değildi.
"Çok güzel görünüyorsun."
Duyduğu sesle parmaklarını dizlerinde oynatmaya, rastgele bir şekilde bacağını sallamaya başlamıştı.
Göremese de karşısında birisinin durduğunu hissediyordu. Ve gerçekten de öyleydi, turuncu saçlı bu görüntüde kaybolmuştu. Aldığı hediyenin bu denli yakışmasını beklemezdi. Bu hali fazla cezbediyordu.
Yanında getirdiği kırmızı kurdeleyi oturan bedenin gözlerine doğru yaklaştırıp uçlarını arkada birleştirdi. Sert bir şekilde bağlayıp iyi bir düğün attığında açılmasının imkanı yoktu.
Gözleri bağlanan beden elini istemsizce gözünü kaplayan kurdeleye götürdü. Sıkıyordu, fakat sorun yoktu. Eğlenebilmek için bu gerekiyordu, sonuçta körebe de gözü bağlı oynanırdı.
Sıcak nefesini eğilerek siyahlının yüzüne üflerken sordu.
"Heyecanlı mısın bebeğim?"
Cevap belliydi.
"Çok."
Turuncu saçlı ellerini küçük olanın uyluklarına dayadı.
"Geçen sefer çok iyiydi. Fakat bu gün biraz yorgunum. Uzun zamandır hayalini kurduğum şey sanırım hayal kırıklığı olacak."
Dudaklarını kızarmış, sıcak olan yanaklara değdirdi, ve burnunu boynuna sürtmeye başladı durmadan. Nazlı bir havası vardı şu an Yoonginin.
"Yani bunu çoktan istiyor muydunuz?"
Parmaklarını turuncu saçlara daldırarak daha fazla bastırdı boynuna.
"O gece aklıma gelmişti, bu yüzden bunu daha normal bir şekilde yapmanın iyi olacağını düşündüm. Bu gün sikik piçlerin beni bu kadar yoracağını bilemezdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hotel Room | YoonMin
Fanfiction-Seni anca 5:30'da sikerim Sana "benim" diyebileceğim tek zaman