3.Bölüm:Dans🤍

86 16 4
                                    

"Serseri bi çocuğum o ise prensesim...💙

(Dans vakti)
🤍🖤

Ders zili çaldı dersimiz Müzikti Merve hocaya'dı Merve hoca sınıfa elinde bir Kutuyla içeri girdi.Ben ve Ece'de hemen yerimize geçip oturduk Mertte Burakların yanına geçti Sınıfın hepsi ise Hoca'nın elindeki kutunun ne olduğunu merak ediyordu ve En sonunda bizim sınıftaki Ege denen çocuk elini kaldırıp
"Hocam elinizdeki kutu ne işe yarıyor" "içinde kağıtlar var Egecim yerine otur anlatıcam" "Evet çocuklar şimdi beni iyi dinleyin biliyorsunuz dersimiz müzik ve bu kutunun içinde de kızların isimleri kağıtta yazıyor ve sizlerde dans ediceksiniz" "peki hocam hangi dans bu" "tango ege" "Ama hocam yaa oldumu şimdi yani bu dans " "sus ege ben ne istersem o dans olucak " "peki hocam"
Evet çocuklar şimdi birisini çağırıcam kime hangi kız gelirse onunla dans edicek anlaşıldımı "Anlaşıldı hocam" "Mert sen gel çek bakalım " "tamam hocam geliyorum" mert hocanın yanına gidip içinden bir kağıt çekti acaba kim geldi bende çok merak ediyordum o sırada kağıdı çekti açıp baktı ve gözleri bana kaydı bende ne olduğunu anlamadım neden bana baktığını"Mert kim çıktı" diye sordu Merve hoca "yağmur çıktı hocam" "tamam o zaman yağmur mertle dans edicek "

🤍💓

"Çok güzel olur hocam ben yağmurla dans ederim" o sırada ben araya girdim "hocam ben tango dansı yapmasını bilmiyorum" "bir şey olmaz yağmurcum Mert çok iyi bilir tango dansını sana öğretir" "Aynen Yağmur Merve hoca doğru söylüyor ben çok iyi biliyorum öğretirim sana" "Of yaa tamam" " tamam o zaman siz Mert ile edin dansınızı" "Yağmur"diye seslendi "efendim" "ne duruyorsun hadi gelsene" "geliyorum" çocuk tam bir baş belası tango dansını yapmasını bilmiyorum onun yanında rezil olmasam iyi."Mert ya ben bilmiyorum acaba etmesek mi" "bir şey olmaz yağmur ben sana öğretirim" "gıcıksın biliyorsun değil mi" "Evet biliyorum" o sırada beni kendine çekti çok heyecanlandım neden heyecanlandım ki ya off elimi tutup beline koydu kendisi de ellerini belime koydu ne olduğunu bile ben anlamadım dans ediyorduk resmen tüm sınıfın ortasında dans ediyorduk Mert bile benden daha iyiydi benden gayet güzel dans ediyor ve o sırada bir şey oldu ayağım Mert'in ayağına takıldı tam düşecektim ki beni tuttu "Teşekkür ederim sen beni tutmasaydın düşecektim" "tutmayıp ne yapacağım Bir de düşmene izin mi verecektim" "bakıyorum bu aralar çok kibarsın Mert bey" " ben her zaman kibarım Yağmur hanım sadece sen göremiyorsun" "Aynen haklısın" dedim ve birden sınıfın kapısı çalındı Mert ile beraber birbirimize bıraktık iyi ki de bırakmış çünkü gelen müdür bey idi "Merve hocam kusura bakmayın dersinizi bölüyorum ama çocuklara bir duyuru yapabilir miyim" "hocam Ne kusuru buyurun" "çocuklar beni dinle izle bir duyurun var ya okulumuzda bir parti var ve eğlenceli olacak müzik falan çalacak Ama tabii gelmek isteyenler için" "ha bir de çocukla bu partiye herkes bir kız ve bir erkek olarak gelecek eş olarak" "tamam hocam geliriz" "peki çocuklar" "Merve hocam iyi dersler" "teşekkürler hocam" müdür bey sınıftan ayrıldı ve 5 dakika sonra zil çaldı herkes dışarı çıktı sadece sınıfta ben Mert Ece Murat Burak Berk kaldık Ece konuşmaya başladı "Yağmur partiye gelecek misin lütfen gidelim ya" "yok Ece ben gelmeyeceğim sen gitmek istiyorsan git" aslında gitmek istiyordum ama herkes birbirleriyle eş olarak gelecekti partiye benimle kimse eş olarak gitmek istemez zaten çünkü çok çirkinim diğer kızlar varken neden benimle gitmek istesinler ki "neden yağmur ya eğleniriz işte" kendimle olan düşüncelerden çıkıp ece'ye cevap verdim "yok Ece boş ver ben gelmeyeceğim size iyi eğlenceler"deyip sınıftan çıktım koridorda yürüdükten sonra merdivenlerden inecektim ki birisi kolumdan tutup beni çekti mertti "Yağmur hiçbir şey söyleme sadece beni dinle" "yukarıda söylediğin şey neydi öyle neden partiye gelmek istemiyorsun" "Mert hocayı duymadın mı herkes eş olarak gelecek benim gibi biriyle kim eş olmak istesin ki hem de benim gibi çirkin bir kızla görmüyor musun diğer kızlar benden daha güzel onlar varken neden benimle gelmek istesinler ki" "ben istiyorum benimle eş olup partiye gelmene hem eğer bir daha dersen ben güzel değilim diğer kızlar benden güzeller dersen seni ne yaparım sen çok iyi biliyorsun hem sen diğer kızlardan daha güzelsin" "Mert sen ciddi misin gerçekten ben güzel miyim" "güzelsin hem de hiç olmadığı kadar" "Mert çok teşekkür ederim bana güzel dediğin için" "neden İlk defa mı sana bir erkek çok güzelsin diyor " "Evet" "O zaman bu demek oluyor ki ilk söyleyen ben oluyorum" "Aynen öyle oluyor" "iyi bari"

Nefretim Aşka DönüştüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin