"ben zifiri karanlık geceysem sen günüme doğan güneşsin"...❤️
Kendimi mertten çektim tokatı yapıştırdım"Napıyosun yaa sen ne hakla beni öpersin" "yağmur bir dinle yalvarırım dinle" "neyi dinlicem yaa beni öptün herkesin içinde beni öptün" "benden uzak dur" "özür dilerim kendimi tutamadım çok özür dilerim"
"Özür dileme şuan konuşmak istemiyorum yarın görüşürüz" dedim ve yanından ayrıldım Ece'nin yanına gittim"Ece" "Noldu" "neden üzgünsün" "Eve gidelim mi" "neden ne oldu anlatsana"
"Mertle dans ediyorduk" "Eee sonra" "mert beni birden öptü" "Nee!" "Nasıl yani yanağından mı yoksa dudağından mı" "keşke yanağım olsaydı dudağından öptü
Ben napıcam yaa bütün okul gördü üstüne de ben de salak gibi gibi karşılık verdim""Ben ne diyeceğimi bilmiyorum o seni öptüğü için sen karşılık vermişsindir bilerek yapmadığına eminim" "Ama böyle bir şey var çok heyecanlandım ve kalbim çok hızlı atıyordu"
"Yağmur acaba merte karşı birşeyler hissediyor olabilir misin" "saçmalama tabii ki de hayır" "iyi sen diyorsan öyledir" "sen eve gitmek istiyor musun" "Evett" "tamam gidelim ama önce Burak'a haber verip gelim sen beni burda bekle tamam mı"
"Tamam" dedim ece yanımdan ayrılıp gitti sanırım eve bir an önce gidip uyumam lazım "Burak" "noldu" "ben yağmurla berebar eve gidiyorum sana haber vermek için geldim"
"Neden ki parti daha devam ediyor" "yaa şey yağmurla Mert'in arasında bir şey olmuş ve yağmurda eve gitmek istiyor yağmur'da mertle konuşmuyor" "tamam da ne oldu ki aralarında" "yağmurla mert dans ederken mert yağmuru öpmüş ve yağmurda şuan çok kızgın konuşmak istemiyor sen mert in yanına gitsen iyi olucak bence"
"Ah be oğlum mert yaa bu çocuğa noldu yaa eskiden böyle değildi ki hiç bir kıza yüz vermeyen mert kalkıyor yağmuru öpüyo neyse gidim yanına en iyisi" "tamam git konuş ama sana bir şey sorucam" "sor" "sence mert yağmurdan hoslaniyo ya da aşık olmuş olabilir mi"
"Bilmiyorum ama olabilir çünkü yağmur bu okula geldikten sonra mert çok değişti sen de farkında sındır zaten" "Aynen farkındayım" "neyse yağmur beni bekliyor ben gidiyorum" "tamam görüşürüz yarın"
"Yarın olaylar büyük ama görüşürüz" "Aynen büyük" dedim burak ın yanından ayrıldım halen Mert in yağmuru öpmesine inanamıyordum ben çok şok olmuştum acaba yarın ne olucaktı konuşacaklar mı ya da konişmicaklar mı diye çok merak ediyordum ve yağmurun yanına geldim "tamam gidebiliriz"
Eceyle beraber okul çıkışına doğru yürüdük ikimizde yürürken tek kelime bile konuşmadık ne o konuştu ne ben konuştum en sonunda konuşmaya başladı Ece "yağmur şimdi bir tahminin var ama emin değilim" " noldu ne tahmini"
"Acaba mert sana karşı bir şeyler hissediyor olabilir mi yani.çünkü sen bu okula geldiğinden beri mert çok değişti hiç bir kıza böyle davranmamiştı" "bilmiyorum,ama sanmıyorum" "aslında ece sana bir şey anlatıcam sen bunu biliuormusun bilmiyorum" "Evett dinliyorum"
"Mertle berebar biz partiye giderken mertle bir anlaşma yapmıştık o bana soru sorucakti bende ona sorucaktim" "Eee sonra" "ben ona dedimki aşık oldun mu ya da sevgilin oldumu dedim" "bana Evett oldu ve aşık olduğunu söyledi ama kız onu mert in en yakın arkadaşıyla aldattığını söyledi bu doğrumu yani sen biliyorsundur" "Evett doğru kız onu aldattı mertte o günden sonra hiç bir kıza aşık olmadı ve hiç bir kıza yüz vermedi ta ki sen gelene kadar"
"Neden ben" "yani demek istediğim şu ki sen geldin bu okula ve o günden sonra yüz verdiği konuştuğu kız sen oluyorsun belki sende hoşlanıyor ya da aşık olabilir bilmiyorum ya da değil ama belkide yavaş yavaş sana karşı bir şeyler hissetmeye başlayabilir"
"Bende bilmiyorum ama bende ona aşık olmaktan korkuyorum" "korkma yağmur kalbim ne diyosa ona göre hareket et" "aşık olmaktan korkma yağmur aşk öyle bir şey ki bir an da aşık olabilirsin zamanla da olabilirsin ama her zaman anında gerçekleşen bir duygudur"
"Tavsiyelerin için çok teşekkür ederim iyiki varsın seni çok seviyorum" "bende seni çok seviyorum yağmur" "Peki ne yapmayi düsünüyorsun yani konişmicakmisin merle" "inan bilmiyorum özür diledi benden ama ben ona sert davrandım keşke onun konuşmasına izin verseydim dinleseydim onu bir anlık sinirle dinlemedim işte"
Bence yarın okulda birbirinize sinirlenmeden sakince konuşun eğer senden tekrar özür dilerse affet gitsin" "Emin misin affedin mi onu yani" "Affet gitsin kızım yaa pişman olmuştu bunu yapmaktan" "pişman zaten" "tamam işte affet gitsin bir daha böyle bir şey yapmayacağına sana söz versin ve sende affet"
"Tamam konuşucam yarın affedicem" "tamam" "tavsiyelerin için çok teşekkür ederim sen olmasaydın daha çok düşünürdüm napacagimi" "rica ederim" eceyle biraz daha yürüdükten sonra eve varmıştım kapının önünde birazdaha
Konustuktan sonra yukarı çıkacaktım kii ona benimle bu gece bizim evde kal dedim. "Yağmur annen bir şey demesin" "yok ya annem öyle birisi değil hem seni de annemle tanıştırmış olurum oda seninle tanışır"
"Aslında Evett yaa annenle tanışmayı çok istiyordum" Birlikte ansansöre binip yukari çıktık kapının önünde geldiğimizde zile bastım ama kimse açmadı 2'imci defa bastığımda sonunda annem kapıyı açtı"hoş geldin kızım parti nasıldı" "güzeldi" "yanındaki arkadaşın mı"
"Evett anne okuldan arkadaşım tanıştırayım" "adı ece" "demek yağmurun arkadaşısın memnun oldum" "bende yağmurun annesiyim adım Didem" "bende tanistigima memnun oldum efendim" "efendim mi efendim demene gerek yok bana Didem teyze diyebilirsin sonuçta kızımın arkadaşısın"
"Tamam Didem teyze" "Anne Ece bu gece bizde kalabilirmi" "tabii ki de kalabilir anneme sarılıp çok teşekkür ederim seni çok seviyorum iyiki varsın" "bende seni seviyorum canım kızım" eceyle ayakkabılarımızı soyup içeri girdik Birlikte odama çıkıp dolabından hem kendi ne hemde eceye elbise çıkarttım kendime soyah bir şort üstüne ise bir beya tişört çıkarttım eceye ise bir siyah eşofman altı üstüne ise beyaz bjr bol tişört çıkarttım ve giydik ben eceye odada kalmasını söyledim ve mutfaga inip ikimizide kahve yapıp yukarı çıktım"işte kahveler de geldi"
"Neden beni de çağırmadim birlikte hazirlardik" "sen zaten bu gece bana çok yardım ettin zaten boş ver" kahvelerimizi içmeye başladık o kadar çok yorulmuştum ki anlatamam çok uykum geliyordu kahvelerimizi içtikten sonra berebar yatağa uzanip yattık yarın çok olaylı geçecekti ve uyumamiz lazımdı
"İyi geceler Ece"💙
"İyi geceler yağmur"💙
Evetttt biloyorum çok geç oldu ama anca yazabildim sence nasıl olmuş oy ve yorum yapmayı unutmayın sakın ve sence yağmur merti affetsin mı ya da affetmesin mii yorumlarinizi bekliyorum arkadaşlar mert in yaptığı hatadan ne düşünüyorsunuz yorumlara yazarsanız. Sevinirim
Elif yeniyıl🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretim Aşka Dönüştü
Romanceİlk başta birbirinizden nefret edersiniz sonra nefret ettiğini kişiye aşık olursunuz işte bu kitap onu anlatıyor NEFRETİM AŞKA DÖNÜŞTÜ ❤️❤️