"Sen benim diğer yarımsın hayatıma girdiğin andan beri bende eksik olan her şey tamamlandı"...
(Parti günü)
Yukarıdaki müzik partide çalmıştır:))
Ve o gün geldi sabah kalktığımda saat 10:30'du hemen yatağımdan kalkıp telefonumu
Elime alıp Ece'yi aricaktım "Alo Ece" "Efendim yağmur" "kalktın mı yoksa uyuyormuydun" "yok yok yeni kalktım" "sen ne zaman kalktın" "Bende şimdi kalktım"
"Tamam" "Ne oldu yağmur niye beni bu saatte aradın" "kızım salakmısın" "ya ne oldu niye salağım" "off Ece ya hani bugün parti var ya" "ha tamam doğru ya bugün parti var Tamam şimdi hatırladım ee yani ne yapacağız" "çabuk kalk hazırlan giyeceğin elbiseyi yanına al gidiyoruz" "nereye gidiyoruz kızım" "kuaföre gidiyoruz" off kızım ya ne kuaförü ne yapacağız orda" "kızım sen salakmısın parti olduğu için hazırlanmamız gerek ya saçlarımızı yapacağız makyaj yapacağız ya hani" "off tamam kalkıyorum hazirlanim çıkalım" "Tamam bende üstümü giyip kuaförün önünde buluşuruz" tamam görüşürüz" "Görüşürüz" Eceyle olma konuşmamamızı kapatıp dolabını açıp kıyafet seçtim beyaz bir kazak altına dar mavi kot pantolunumu giyip Elbisemi alıp odamdan çıktım aşağıya inip kapıya doğru yöneldiğim sırada.Annemin sesisini işittim "yağmur nereye kızım" "Anne okulda parti var ya eceyle beraber kuaföre gidip kendimize bakım yapıcağız" "Peki tamam git" "tamam anne gidiyorum ben ordanda partiye gidicem" "tamam kızım iyi eğlenceler" "teşekkür ederim anne" evden çıktım telefonumun elime alıp merti aradım."Alo mert"
"Efendim yağmur bir şey mi oldu"
"Yok bir şey olmadı bir şey diyicektim"
"Söyle"
"Ben evde değilim beni almak için eve gelme"
"Nerey gelicem peki"
"Kuaföre"
"Kızım benim kuaförde ne işim var"
"Yaa ben sana kuaföre gel demiyorum ben hazır olduktan sonra seni arıcam sende gelicen beni kapının önünde alıcan
"Tamam anladım görüşürüz ararsın"
"Tamam görüşürüz"Dedim ve telefonu kapattıktan sonra kuaföre geldim içeri girdim. Ece çoktan gelmişti"yağmur burdayım" "geliyorum" "selam" "Sana da selam" "bakıyorum benden önce gelmişsin" "Evet çünkü kuaför bizim eve yakın olduğu için" "Anladım"
"Yağmur hadi çağıralım da gelsinler bizi hazırlasınlar yoksa partiye geç kalıcaz"
"Doğru söylüyorsun gel gidelim" "pardon biz partiye gidicez de bizimle ilgilenebilirsiniz" "tamam geliyorum" "tamam" diyip eceyle ben yan yana farklı koltuklarda oturup aynanın karşısına geçtik" "Eee Ece seni Burak mı alıcak kuaförün önünden""Evet beni aradı bende dedim ki kuaförün önünde beni alıcaksın" "demek seni kuaförün önünde alıcak" "yağmur yaa dalga geçme" "tamam tamam sustum" "beni boş ver de" "seni de mi mert alıcak" evet o da beni alıcak" "hımmm demek seni de Mert alıcak" "Ece dalga geçme ya" "hem seni de Burak alacak ona ne demeli" "yağmurrrr!" "Tamam tamam sustum" kuaför görevlisi yanımıza gelip "öncelikle hoş geldiniz size nasıl yardımcı olabilirim" "okulda bir partiye gideceğiz elbisemize uygun makyaj, saç yapabilirmisiniz " "yapabilirim de elbiseniz nasıl ona göre yapabileyim"
"Tabii hemen söyleyelim" "benim elbisem bembeyaz, çiçek desenleri olan, omuzları şişik" "Ece senin elbisen nasıl" "benimki de siyah, ince askılı, kısa bir elbise" "hımmm Tamam o zaman Beyaz elbiseye uygun bir makyaj ve saç buldum öncelikle makyajınız sade olsa daha güzel saçlarınızı düzleştiririm çok güzel olur" " ama size bağlı istiyorsanız" "tabii olur" "siyah elbisenin üstüne de yine aynı şekilde sade bir makyaj ama sizin saçınızı da dalgalı at kuyruğu yapıcam" "Tamam olur" "şşeyyy bizim acelemiz var çabucak yapsanız"
"Tabii tabii aceleniz varsa çabucak yapalım" "tamam" iki görevli gelip önce saçlarımızı taramaya başladılar daha sonra benim saçımı düzleştirmeye ve Ece'nin saçını' da dalgalı yapmaya başladılar. Eceyle birbirimize bakıp gülüyorduk öyle güzel oluyorduk ki anlatamam Ece çok güzel olmaya başlamıştı önce saçlarımızı yapmaya başladılar saçlarımız bittikten sonra makayajımıza geçtiler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretim Aşka Dönüştü
Romantikİlk başta birbirinizden nefret edersiniz sonra nefret ettiğini kişiye aşık olursunuz işte bu kitap onu anlatıyor NEFRETİM AŞKA DÖNÜŞTÜ ❤️❤️