2. Bölüm:mert sınıfa geliyor🖤

128 16 5
                                    

"Sen iste,her şeyi yaparım senin için...💗Müziği açmayı unutmayın

✨✨✨
Sabah telefonumun mesaj sesiyle uyandım ve hemen kalktım telefonumu elime alıp kimden mesaj geldiğine baktım Merttendi açıp baktım


Bilinmeyen numara: "Günaydın güzellik Halen uyuyormusun sakın uyuduğunu söyleme"

Yağmur:"uyuyordum gerizekalı senin yüzünden uyandım hem sen benim numaramı nerden buldun"

Bilinmeyen numara:"Eceden aldım " " hem konuşmaya devam mı ediceksin çabuk kalk hazırlan in aşağı seni bekliyorum

Yağmur: "Ne ciddimisin aşağıda ne işim var hemde bizim evde "

Bilinmeyen numara:"evinde değilim dışardayım daha fazla konuşursan evine gelicem"

Yağmur: tamam tamam gelme hazırlanıp geliyor

Bilinmeyen numara: tamam güzellik bekliyorum çabuk gel numaramı da kaydet

☁️☁️☁️

🗣️Numarasını kaydetip hemen kalkıp üzerimi değiştirip bol bir beyaz swiht altına ise
siyah bir tayt saçlarımı tarip örük yapıp çıktım.Aşağı indim annem muftaktaydı Anneme günaydın deyip evden çıktım dışarı gittiğimde kapının önünde merti gördüm yanına gittim "Günaydın baş belam niye geldin bensiz okula gidemiyor musun yoksa " dedim " Mert" " sen olmadan okulun tadı yok bee " " kızım dedi gülmemeye çalıştım ama yapamıyordum konuşmadan yürümeye başladım. "Biliyormusun " dedi neyi dedim " senle ben acaba..." Hemen konuyu değiştirmeye başladım Eee hayat nasıl gidiyor dedim " iyi gidiyor nasıl olsun" " hımmm iyi bari" " Eee şimdi sen bizim sınıfamı geliyorsun yani" " Evet sizin sınıfa geliyorum " " Anladım baş belası tenefüste görmediğim yetmiyordu bide gözümün önünde olucan yani" " Aynen öyle olucam "
" Hem seninle uğraşmak hoşuma gidiyo" " Ama nedense senin benimle uğraşman hoşuma gitmiyo" "Neden ki" çünkü ben erkeklerle pek diyolag ettiğim söylenmez"
"Anladım" yol boyunca ikimizde bu konuşmadan sonra hiç konuşmadık ve Nihayet ki okula geldik sınıfa gitmek için merdivenlere doğru yöneldik tam merdivenden ben ve mert yukarı çıkıyorduk ki ben bir çocukla carpiştım çocuk oldukça ukala görgüsüz birine benziyordu tahminim doğru çıktı " kızım körmüsün önüne baksana yaa çabuk özür dile benden" özür dileyecektim ki Mert o sırada araya girdi bu hareketi de beni şaşırttı " yağmur senden özür filan dilemeyecek " " nedenmiş yoksa sevgilisi falanmısın kıskandın mı" resmen Mert'in damarın basmak için uğraşıyordu " hayır sevgilisi değilim ama arkadaşıyım ve ona emir veremezsin asıl sen ona bu lafları söylediğin için özür dileyeceksin" " hayır dilemicem özür filan asıl o bana çarptığı için özür dileyecek" "hayır dilemicek zorlamı kızdan özür dilemesi için yalvartıcan mı"
"Evet gerekirse ayağıma kapanıcak " derken mert çocuğun yüzüne bir yumruk geçirdi ve ben olduğum yerde takılı kaldım. Şaşkınlıkla ona bakarken o da bana bakıp gülümsedi dövdügü çocuk ise kalkıp gitti sınıfına ve mert birden elimi tutup

💦

"Hadi gidelim korkma Bir Şey yapamaz" "Aslında korkmuyorum bana çok pis baktı"
" yağmur sen benim yanımdan ayrilma eve giderken bile seni bırakırım hatta okula gelirken bile beraber geliriz olur mu" dedi okula ilk geldiğimde metroda karşılaştığım da kendisinden gıcık almaya başlamıştım hatta nefret bile etmiştim şimdi anlıyorum ki gerçektende nefret edilecek bir çocuk değil" mertle beraber sınıfa doğru yürüdük ve Nihayet ki sınıfa geldik Ece çoktan gelmişti yanıma gelip"Günaydın "
"Sanada günaydın" "Mert duyduğuma göre artık bizim sınıftamışsın
"Evet bu sınıftayım derken" Bütün kızlar Mert'in başına toplandı ben ise kızlara ters ters bakıyorum Ama onlar bana bakmıyordu konuşmaya çalısıyorlardı ama Mert pek yüz vermiyordu ki o sırada bizim sınıfta ki 3 erkek Merti kolundan tutup yanlarına aldılar.Burak,Murat ve Berk bunlar bizim sınıfın 3'lü erkek grubuydu ve merti de yanlarına aldıkları için 4 kişi oldular ve Ece de yanlarına gidip "Noluyu yaa Burak merti neden aldınız" " kızların elinden kurtarmak için"

Hem " Sanane" yoksa Mertten hoşlaniyormusun Ece "Ne hoşlanması yaa hayır hoşlanmıyorum Burak elimde kalırsın bak " Tamam tamam şaka yaptım "


Sizce nasıl olmuş bence mügggg olmuş ama yinede sizlere bırakıyorum oy ve yorum yapmayı unutmayalimmmmm ❤️ sizleri seviyorum

Devamı gelicekkkkkk

Lütfen oyyyyy ve yorummmmm mmmmm

Rica ediyorum mmmmmmmm

Oy ve yorummmmmmm

Sevgilerimle kalınnnn kendinize iyi bakınnnn

❤️❤️❤️❤️❤️

Elif YENİYIL




































Nefretim Aşka DönüştüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin