Bevezető

28 1 0
                                    

Sziasztok Camilla Listing vagyok!
14 vagyok,a bátyám 19,a szüleink meghaltak, leszúrták őket.
Mivel a bátyám már felnőtt ő lett a gyámom. Örülök,hogy nem kellett árva házba mennem,mert akkor már öngyilkos lettem volna.
A bátyámmal nincs olyan szoros kapcsolatom, sőt valamikor nem is beszélünk,ettől függetlenül soha nem veszekszünk.Georgnak van egy bandája a Tokio Hotel. Én nekem nem tetszik a zenéjük,nem az én stílusom,de nagyon sokan szeretik,több tízezer ember van a koncertjükön. Engem soha nem visznek,mondjuk nem is akarok menni.
A legjobb barátait Bill,Tom és Gustav-nak hívják,őket kifejezetten nem bírom, kihasználják,hogy híresek,szerintem,ha húsz kezem lenne akkor sem tudnám megszámolni,hogy mennyi lány volt már a házunkban. Na de rolunk ennyit.

Szombat van. Éppen Mirával a legjobb barátnőmmel telefonáltam,amikor George befutott a szobamba.

-Hallod nagyon beszartam ne ijeszgess már! - kiabáltam

-Hallod nyugi vaan,az lenne a kérdésem,hogy nincs kedved átmenni Billékhez,14 vagy és nem hagylak egyedül itthon.

- Rám ne szamits,én itthon maradok,nem akarok azokkal,hulyekkel lógni,utálom egytől-egyik az összeset. - mondtam dühösen,mert tényleg utálom őket.

- Kérlek Camilla,miért vagy ilyen,amióta anyuék meghaltak,soha sem josz el velem sehova,nem barátkozik senkivel,gyere,jó lesz.!

- De én nem akarok! - tudtam,hogy igaza volt,de nem akartam bevallani

Végül addig vezsekedtunk,hogy belementem,de nem jó szívvel.

Elmentünk Billékhez,esett az eső mint az állat,meg is aztunk,amikor beértünk,akkor rögtön lerogyottam a kanapéra és elkezdtem telefonozni.

- Hey Camilla megfogsz fázni,adok ruhát - mondta Bill

- Bocsi Bill de rám szörnyen kicsik lennének a te ruhaid - mondtam.

- Akkor adok a enyembol. - mondta Tom,de én csak ránéztem,és elfordultam,tényleg Tom az akit ki sem állhatok,egyszerűen gyűlölöm.

- Camilla megfogsz fázni,fogadd már el - mondta Georg,mire felálltam és felmentem.

Tom utánam jött és adott pólót,aztán lement.Es felvettem,és úgy néztem ki,mint akinek túl sok volt a töltött káposzta karácsonykor.Lementem és mindenki kirohogott.Rosszul éreztem magam,de leszartam amúgy is utálom őket,nem is érdekel a véleményük sem.
Már este tíz volt,és már mindenki aludt én elmentem fogat mosni és fürdeni,mikor kész lettem, kinyitottam az ajtót és Tom fogadott,kómás volt rám nézett,aztán félre lökött,és be ment a fürdőbe.Reggel kb 12-kor keltem,már mindenki fennt volt,mikor lementem,csak Bill volt ott

- Jó reggelt! - mondta,vigyorogva.

- Reggelt! - köszöntem,de éreztem,hogy kilyukad a fejem annyira bámult Bill.

- Bill mivan,miért nézel ennyire?

- Láttam,hogy tegnap Tommal este találkoztál,és majdnem lesmarolt.

- Bill aljal már le, semmi nem történt,sőt még arrébb is lökött az útból,a flegma fasz!

- Oké,meg el is hiszem.- mondta perverz mosollyal.

- Már ez is meggalydult. - mondtam és felmentem.
Elkeszulodtem,és lementem,már indultam volna haza,mikor Tom oda jött hozzám.

- Hallod Camilla azért a pólómat vissza kaphatnam.

- Jó majd vissza hozom,de addig nálam marad. - mondtam és elmentem.
Hazaértem és kidoltem, mikor felkeltem,már reggel volt,hihetetlen,hogy mennyit tudok aludni.

Sziasztok itt van egy új story,a másikat meguntam és nem tetszett,itt remélem már aktívabb leszek.Szerintem hetente 1-2 fogok kitenni. köszönöm ha elolvastad puszi ❤️

Miért pont ő?//Tom Kaulitz//Where stories live. Discover now