Túl sokat hallasz

15 0 0
                                    

*Pár nappal később*

Az ágyban feküdtel,és nem volt kedved meg felkelni sem. Amióta elmentek,azota fel sem kelsz,nincs kedved semmihez sem. Meg azóta is Tomnak a pólója van rajtad,nem azért mert nagyon szereted Tomot,hanem mert valami fura érzés köt hozzá . Miközben olvastál, Georg bekopogott,és bejött.

- Camilla,hogy néz ki a szobád?!
Pakolj össze,úgy néz ki mint egy szemetdomb.

- Georg kit érdekel,akkor ne gyere be a szobámba,és amúgy is kit érdekel a véleményed? - mondtam.
Georg nem szólt semmit,de hallgattam rá ,és egy kicsit össze pakoltam a ruhákat.

*Pár órával később*

Annyit hallottam, hogy Georg beszélget valakivel,a hangja ismeros volt,de nem tudtam,hogy ki az,tovább beszélgettem, Mirával...

- hallod a bátyám beszélget valami férfivel,kicsit ismerős,de biztos nem fontos.

- Én meglesnem a helyedben.
Na de Camilla,ez kinek a pólója,még soha nem láttam rajtad,és nem szoktál ilyen oversize pólókat viselni,gyanús vagy nekem.

- Ez csak a tesóm egyik hülye haverjáé, Tomé.
Nem fontos *elmosolyodtam*

- Ahaa csak azért pirultal,és mosolyogtál el. A legjobb barátnőd vagyok 8 éve,engem nem tudsz becsapni,ismerlek mint a tenyerem. *Kuncogott*

- Az a baj vele,hogy nagyon nagy nőcsábász,és nem akarok az egyik játékja lenni,akit reggel csak eldob. De amúgy nem néz ki rosszul,nagyon jól áll neki a raszta haj.

- Fhuu nagyon kíváncsi vagyok a fiúra,kíváncsi vagyok hogy néz ki,és amúgy hány éves?

- 19 éves - mondtam.

- Úristen, ő nem túl idős?

- A kor az csak egy szám.
*Mindketten felnevettunk*

*Egy kis idő múlva*

- Sziaa Mira nagyok jó volt beszélgetni,majd este hívlak!

- Sziaa Camilla,majd számolj be a fiúról.

Miután letettem, felültem kinyújtóztam,kiakartam menni a mosdóba,de valaki ott ált az ajtómra támaszkodva.
*Nagyon megijedtem*
Csak néztünk, egymás szemébe, ő vigyorgott,én meg ijedten áltam elotte.

- Na mivan, túl idős vagyok hozzád? - mosolygott perverz vigyorral.

- Nagyon jo ez a póló,nem kéne visszaadni a tulajdonosnak? - mondta

- 1:nem vagy túl idős hozzám
  2: a pólót visszaadom ha akarom
  3: mióta alsz itt,neked szokásod ki hallgatni mások privát beszélgetéseit?

*Tom elindult lassan felém és ezt mondta*

- 1:öt év korkülönbség elég sok
  2: ha akarom vissza is vehetem most is
  3: hát már vagy az eleje óta,de meghallottam a nevem,így itt maradtam,hogy végighallgassam,hogy utánna mi fog kisűlni.

Aztán Tom elkezdett lassan felém jönni...

Miért pont ő?//Tom Kaulitz//Where stories live. Discover now