Útvesztő

9 0 0
                                    

Felkeltem , körül néztem azt sem tudtam , hogy hol vagyok. Soha sem voltam még itt , egy nagy tisztáson voltam körülöttem csak fák , köd volt alig láttam az orromig sem láttam , a távolba megláttam valamit vagy valakit , már messziről is magasnak tűnt. Nem tudtam ki lehet az , lassan jött felém , bő fekete ruhába volt , már pár méterre volt tőlem mikor megláttam , hogy ki is az , elakartam futni tőle, de nemtudtam , amikor megpróbáltam volna mindig ugyanoda lyukadtam ki. A harmadik próbálkozásomra már feladtam , ő szépen lassan jött felém. Mosolygott , de nem az , az ördögi mosoly , biztonságot nyujtó érzés. Soha sem éreztem ilyen érzest , odajött hozzám. Lágyan megfogta a kezem , nem ellenkeztem éreztem , hogy a szívemet elönti valami fura érzés , nem rossz de szoktlan  ránéztem Tomra , ő bíztatóan rám mosolygott és bevezetett az erdőbe , egy ösvényen át. Egy koncerten lyukadtunk ki , egyikünk sem szólt semmit. A csöndet ő törte meg.

- Emlékszel? Mikor elsőnek láttál minket fellépni , nagyon büszke voltál. Akkor láttalak elsőnek , még éltek a szüleitek. 

- Emlékszem , már nagyon halványan de igen , az volt az életem addigi legjobb estéje.

- Nekem az volt az életem addigi legszebb és legemlékezetesebb estéje.

- Miért?

- Mert akkor ismertem meg azt az mebrt akiért ölni is képes lennék , de fáj , hogy nem mondhatom meg neki.

- Nagyon sajnálom hogy így érzel az illető iránt. Mondd meg neki , ha eddig titkoltad megérdemli a , hogy elmond az igazat.- Tom felém fordult és a szemembe nézett.

- Camilla szeretlek!

Abban a pilllanatban kinyitottam a szemem....

-

Miért pont ő?//Tom Kaulitz//Where stories live. Discover now