De jó , hogy elfelejtetted

10 0 0
                                    


2 hete nem beszéltem azzal a Fiúval aki az ősellenségemnek hívtam par napja. Össze vagyok zavarodva soha sem ereztem meg senki iránt így semmit sem. Hiányzik de egyben össze is vagyok zavarodva.

Tom szemszöge

*kopp kopp*

- Hmmm nincsenek itthon? 

- Georg itthon vagy? - Mentem beljebb a házba.

- Tom itt vagy már , bocsi , hogy nem válaszoltam , csak kaját csinálok.

- Dejoo , de kinek , magadnak?

- Jaaj nem Camillának , mert elfelejtette reggel megcsinálni magának , elviszem neki a suliba.

- ooo hagyd csak ha megbeszéltük amit akartál akkor hazafele menet beviszem neki , úgy is útba esik. - mondtam jószívűen de egyebn meg örültem , hogy megbeszélhetem Camillával ezt az égész dolgot ami köztünk történt.

- Kösz haver , nagyon jó barát vagy. - mondta Georg jószívűen.

Camilla szemszöge:

A folyosón voltam mikor valaki a hátam mögül elkiáltotta a nevemet. Ismerős volt a hangja.  Hátra fordultam és az az ember állt elöttem akivel a legkevésbé akartam találkozni. Csak miattam jött be a suliba , hogy megbeszélje velem? Zavaros ez az egész , szeretem de egyben meg nem akarom szeretni őt. 

Amikor megláttam , hogy a folyosó végéről ki szólt nekem , a hasam görcsbe rándult. Mély levegőt vettem , és elindultam felé , a folyosón álló összes ember  minket néztek. Valahonnan azt is hallottam , hogy egy ribinek , k*rvának hívnak. Nemérdekelt , odamentem Tomhoz és halkan megkérdezetm, hogy:

- Figyelj nemtudunk valami nyugisabb helyre elmenni elmenni , már úgy simcsen több órám , szerintem menjünk el!

- Szia Camilla itt van a reggelid , ami már az ebéded de elhoztam , a bátyad megcsinálta neked.

- De kedves , és te is nagyon kedves vagy , hogy elhoztad nekem.

Elmentünk , egy parkba és leültünk egy padra.

- Na hogy a vacsora óta nem is beszéjtünk semmit sem?! 

- Köszi a kérdésed jól vagyok , de egy kicsit össze vagyok zavarodva...

- Igen, pont erről akarok beszélni - mondta  Tom zavartan.

* Ekkor megcsörent a telefonom*

- Öhm most mennem kell mert hívnak , ne haragudj majd máskor bepótoljuk - mondtam , majd rámosolyogtam.

Tom nem szólt semmit csak nézte , ahogy elmegyek. 

Hazamentem , lefürödtem , megcsináltam az otthoni esti rutinomat , csak Tomra tudtam  gondolni senki másra sem. Nagyon hiányzik , de nem akarok beleszeretni. Amíg el nem nyomott az álom rágondoltam.

Majd azt hallottam , hogy kopognak nekem....



Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 12 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Miért pont ő?//Tom Kaulitz//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora