Elmegyek.

12 0 0
                                    

*kinyitottam a szemem*

Felkeltem , lassan elindultam a lépcsőn , a hajam az úgy égnek állt , mintha most szabadultam volna a börtönből. Mikor öntöttem magamnak egy pohár vizet , hátam mögül megszólal egy hang.

-Jó reggelt! - mondta kedvesen Bill. - Én úgy megijedtem , hogy majdnem magamra öntöttem a vizet. Aztán  hátra fordultam Billhez.

- Te meg mit keresel itt? - teszem fel a kérdést kómásan.

- Georg-hoz jöttem , de ő még nagyban alszik. Amúgy te mit csináltál itt éjszaka Tommal. - kérdezi tőlem Bill , amire elakad a szavam.

- Hogy érted ezt? - kérdeztem kigübedt szemmel.

- Láttam , hogy mit is csináltatok éjszaka a konyhában. - Azzal a lendülettel megfogtam Bill karját közelebb rántottam , és odasúgtam:

- Erről nem beszélsz senkinek ! - Mondtam idegesen , de egybe össze is voltam zavarodva.


*Pár órával késöbb*

*kopp , kopp*

- Gyereee.-  mondtam , mire bejött Georg a szobámba.

- Nem akarok zavarni a lányos pletykálásotokba , csak szólni akartam , hogy ma este a Kaulitz családdal van vacsoránk.

- De nemár , engem utálnak a szülők. Amióta anyáék meghaltak azóta soha egy jó szót sem szóltak hozzám.

- Camilla nem akarok veled rossz szülőt játszani , de ma muszáj eljönnöd , a Kaulitz szülőknek van egy bejeletésük. Ha nem jössz el akkor elveszem a telefonodat.

- De miért kell ezt?! - mondtam nagyon dühösen , de végül belementem.

Beesteledett , nagy levegőt vettem , és elindultam a lépcsőn. Amikor leértem , egy nagy , hosszú asztal fogadott , ami tele volt étellel , desszertekkel , és mindenféle finomságokkal. Nem hittem a szememnek , de nagyon örültem , hogy nem a bátyám féle kosztot kell ennem.

Lementem , már mindenki ott volt , már csak rám vártak. Leültem , és elkezdtem enni. Minenki nagyon kínos csöndeben evett , csak az én halk csámcsogásom hallatszott , amit Andrea , a Kaukitz ikrek anyukája szóvá is tett:

- Camilla , nem akarok beleszólni az evésedbe , de téged az anyukád nem tanított meg enni rendesen?

- ELNÉZÉST ANDREA , MIÉRT SZÓLSZ BELE , HOGY HOGYAN ÉTKEZEK?

- Camilla drágám én nem akarok beleszólni , csak nemértem , hogy nem tanítottak meg rendesen enni a szüleid? - mondta félig kuncogva.

- MEG HOGY LEHETSZ ENNYIRE TISZTELETLEN , ÉS ÉRZÉKETLEN? A SZÜLEIM MEGHALTAK ÉS NEKED MÉG VAN POFÁD SZIDNI ŐKET? - MONDTAM FÉLIG SÍRVA.

- ELEGEM VAN AZ EGÉSZ HÜLYE VACSORÁBÓL. - kifutottam a házból a szakadó esőbe.

De az volt az életem addigi legmeghatározóbb estéje.......


Miért pont ő?//Tom Kaulitz//Where stories live. Discover now