Add vissza!

10 0 0
                                    

* Tom lassan elkezdett felém jönni*

Nemértettem , hogy mi történik , nem érzek semmit Tom iránt , így elkezdtem hátrálni , addig hátráltam míg az ágyamba ütköztem . Tom nagyon elmosolyodott , körülbelül 10 másodpercig szem kontaktus után rálökött az ágyamra , nagyon  megvoltam szeppenve , már majdnem megcsókolt amikor egyszer csak levette rólam a pólóm és felált kiment , szó nélkül kiment. Nemértettem az egész helyzetet. Viszont ez az eset után , nagyon fura érzés fogott el Tommal kapcsolatban , nemtudom milyen de nagyon jó érzés , óóóóó neeee , nem akarok beleszeretni abba az emberbe akit a legjobban utálok az egész világon. De tudom , hogy nemszeretem Tomot , nem is fogok beleszeretni , erről magam is tenni fogok.

Az este nagyon jól telt megnéztem egy horror filmet , körülbelül éjjel 3-kor fejeződött be , gondoltam elmegyek fogat mosni mert még nem voltam. Mikor kiléptem az ajtón hallottam , hogy még valaki lent van a nappaliban és tv-zik , gondoltam lemegyek megnézem mit csinál. Lementem és Georg volt ott Tommal , Georg ahogy láttam már rég aludt de Tom még nagyban nézte a filmet amit nézett. Nem akartam , hogy nagyon észre vegyen , míg sétáltam a lépcsőn egyfolytában arra gondoltam , hogy mi történt délután. Mikor mentem "véletlen" ránéztem Tomra , aki engem méregetett egyfolytában. Nagyon kínosan éreztem magamat de nem akartam foglalkozni vele. Éppen csináltam az éjjeli kakaómat amikor Tom odajött hozzám , és kivette a kezemből a a kakaóm.

- Tom ehhez most most kicsit sincs kedevem!

- Jaj sajnalomm Camilla , de nem adahtom vissza - és beleivott az italomba.

- Csak egy csókért adhatom vissza a nagyon finom kakaód.

- Tom miért akarod , hogy megcsókoljalak?

- Én nem akarom , de ha nagyon akarod a kakaód akkor ez a feltétel - én hirtelen megcsókoltam , amire ő feltudta volna fogni a helyzetet én már ki is vettem a kezéből a kakaót , és már ott sem voltam.

Felmentem a kakaómmal és egy kicsit telefonoztam , és már csak annyit észleltem , hogy nyitva van a szemem... 

Miért pont ő?//Tom Kaulitz//Where stories live. Discover now