Bölüm atmadığım için çookk özür diliyorum hayatımı anlatmanın çok saçma olduğunu düşündüğüm için ara verdim ama arkadaşlarım İdil Azra Ebrar Serra Ece Esma çok istediği için atıyorum tabii ki sizin içinde son attığım bölümü 5 kişi okuduğu için belki bu bölümden sonra devam etmem ama isterseniz neden olmasınnn🫶
Günler aynı şekilde geçiyordu. Okula gidiyor Serra ile konuşuyor, 4 duvar arasına girip önceden çok zevkli ve eğlenceli olan sınıf adı verilen hapishaneye giriyordum.
Önceden Fatma diye bir arkadaşım vardı 3 kişiydik yanımızda bir kız daha vardı sonrasında Çanakkale zaferinde İstiklal marşı okuma mevzusunda olan Ayşe bende katılabilir miyim demiş sonrasında Fatma ile daha yakın olup başka kişileride araya katmıştı Fatma ile bu konuyu konuştuğumda Ayşelerin guruptan ayrılmıştı ama sonrasında ise geri katılmıştı neden katıldın diye bir mevzu açtığımda ise hep başkalarının yanına gidiyordun peşinde koşuyordum diye bir açıklama yapmıştı.
Belki de doğruydu..
Zaten hep yanlışlar yapardım, hep..
Ama çoğu insan yapardı, çoğu insan..
Ya da yapmazdı..
Ama ben yapmıştım..
Neyse..
Şu an şunu fark etmiştim, sınıfta bir gurubun ya da arkadaşın olmadığında sınıfın sana bakışı çok değişiyor ve sanki senin arkanda kimse yokmuş gibi konuşuyorlardı..
Gerek var mıydı?
Belki de vardı..
Okul artık hiçbir şekilde ders değildi okulun belki de sadece %5' i ders içindi. Arkadaşlık, zorbalık, kötülük dolu bir yerdi burası ya da benim için böyleydi.
Benim için böyleydi..
Önceden okul hakkında hiçbir şekilde böyle düşünmüyordum, çünkü illaki arkadaşım oluyordu şimdi de vardı ama sadece teneffüs için geçerliydi başka bir zaman görüşemiyorduk zaten 40 dakika bu 4 duvar arasında geçtiği için Serra'yı 10 dakika anca görüyordum.
Yoruyordu, çok yoruyordu..
Aşırı değişmiştim her şey açısından Duru ve öbürleri yüzünden gerçek arkadaşlarıma hiçbir şekilde değer veremiyordum.
Kafam çok doluydu derslerden sıfır bir şey anlıyordum.
Üzerimde baskı hissediyordum.
~~~
Bölüm sonu💝Kitap yarı texting ama benim yazışmalarım çokkk uzun olduğu için buraya aktaramıyorum zaten olayların çoğuda yazışmalarda geçiyor kısaltılmış halini sizlere anlatıyorumm.
Yıldızları aydınlatmayı unutmayınn😻