3. Bölüm

19 4 3
                                    

Oy kullanan ve yorum atan herkese çok teşekkür ederim.
Ayrıca Ali Kamış bolca yorum attığın için teşekkürler.

İdil'in doğum gününe hazırlanıyordum kıyafetim aynı kalacaktı ama onun için makyaj malzemelerimi götürecektim dün akşam konuşmuştuk istediği her şeyi hazırladım amcam bırakıcaktı.

İdillerin evinin önündeydim içeri girdim ve odasında ona makyaj yapmak için malzemeleri çıkarttım yapmaya başladım güzel olmuştu zaten güzel beğenip beğenmediğini sordum çok güzel dedi kendimde biraz yapmıştım o gün hayatımın bebek gibi olacağını nasıl bilebilirdim ki?
İnsanlar gelmeye başladı. Kimseyi tanımıyordum sadece göz ucuyla bakabiliyordum İdil'le ortak arkadaşımız Esma gelmemişti.

Doğum günü partisi başlamıştı İdil dans ediyordu. Eğleniyorduk insanlara ısınmaya başlamıştım Ebrar ile ben cips yiyorduk cips hayatumdurr. O yüzden Ebrar'a fazla ısınmıştım Azra ve Ebrar iyi anlaşıyordu aynı sınıftalarmış insanlar dağılmaya başladığında Ebrar, Azra, İdil ve ben kalmıştık. Grup açmaya karar verdik grubun adını 'bu grup adıymış omg' koymuştum.

Kızlarla snap falan çekiyorduk telefonumun titremesiyle arayan kişinin annem olduğunu gördüm açtığımda kızım kafede iş var amcan seni almaya geliyor demişti tamam anne dedim. Kızlar meraklı meraklı bakıyordu amcam almaya geliyormuş dedim. Somurttular, kafe işlettiğimiz için işin kalabalık olduğu zamanlar babam gelemiyordu.

Korna sesiyle arabaya yöneldim.

~~~
Ben sizden başlama tarihi almayı unuttum😭😭
Neyse buraya alalım>>>
Beğendiniz miii??
Sizleri seviyorum oy kullanmayı ve bolca yorum atmayı unutmayın😻
Bölümleri sıkılmayın diye kısa tutuyorum isterseniz uzatırımmm<<<<<3333

DEĞDİ Mİ? \Yarı texting\Where stories live. Discover now