8. Bölüm

10 2 0
                                    

İyi okumalarr😻

Hiç uyanmak istemediğim  bir sabaha uyandım.Elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı etmek için mutfağa gittim. Yemek yiyip, formamı giydim. Servise binmek için dışarı çıktım.

kardeşimle beraber servise bindik.

Artık hiçbir şey istemiyordum. Abarttım mı? Acaba, C diye düşünürken hiçte abartmadım dedim kendi kendime zaten benle oturmadıklarına değil benle oturmadıktan sonra iyi misin diye bile sormadıklarına konuşmuyordun zaten onlarda bu anı bekliyorlarmış gibi davranıyorlardı umrumda değildi.

Artık sadece Serra ve İdiller hayatımdaydı bide ailem.

Ben bunları düşünürken servis okulun önüne gelip durmuştu bile.

Serra'yla bahçede dolaşıyorduk yanımızda Fadime' de vardı. Değerini bilen insanlara değer vermek pgerekiyormuş. Önceden olsa Duru ne isterse onu yapıyorduk bizim isteklerimiz önemli değildi yani aslında sadece Berrak ve Duru'nun isteklerini yapıyorduk. Klasik okulun popüler kızları🤨.

Sınıfın içindeyken her şey üstüme geliyor gibi hissediyordum, Duruların arkada konuşma sesleri, öbür istediği kişilerle oturanların sesleri. Nefret Ediyorum.

Bütün sevgimi sömürdükleri için gerçek arkadaşlarıma değer veremiyordum sevgimi onlara tam olarak gösteremiyordum. Bu beni yaşadıklarımdan daha çok üzüyordu. Benim yaşadıklarım hiçbir şeydi ama yine de insan verdiği değere, yaşananlara üzülüyordum. Şu an tam olarak ait olmam gereken yere sahip olamamanın duygusunu yaşıyordum.


Şimdiki arkadaşlarım onlara göre çok değerliydi ama yine de insan garip hissediyordu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Şimdiki arkadaşlarım onlara göre çok değerliydi ama yine de insan garip hissediyordu.

                                -Whatsapp -
                         Bu grup ismiymiş omg

                                   Siz: sesli sohbet başlattınız

Ebrar: kızlar ben açamam

                       Siz: timammm

Kızlarla konuştuktan sonra telefonu kapattım yatağıma yatıp düşüncelerle boğuşurken uyudum.

~~~
Hayat hikayem aşşırı sıkıcı biliyorum ama içimi dökmek istedim
Aslında bir planım var seneye bu okuldan ayrılıp idillerin okuluna geçeceğim için sınıf grubuna kitabımın linkini atıp çıkıcam ve herkesi engellicem
Oy ve yorum😻

DEĞDİ Mİ? \Yarı texting\Where stories live. Discover now