Ben bunları hak edecek ne yaptım diyor insan
Bolca yorum ve oy lütfennnn
İyi okumalarr😻
~~~~Tuvalette ayaklarının üstünde duracaksın Eylül onlar kimki derken buna kendim bile inanmıyordum içimden ağlamak istesemde yapamıyordum çünkü belli olmasını istemiyordum sadece birkaç damla aktı gözümden.
Sınıfa yaklaştım ve içeri girdim Duruların gurubunda dışlananlardan biri olan Kamil niye herkes ağlıyor demişti sınıftan kim ağlıyor ki sesi geldi. Umrumda değildi.. Elif Eylül ağlıyorya işte dedi Duruların gurubunda olan erkeklerin hepsi noldu iyi misin? Diye sorarken Duru, Berrak, Gamze ve Elif hiçbir şey söylememişti Sarp Hoca noldu dediğinde ağlamaklı sesimle bir şey yok hocam dedim sıranı çeker misin yanıma dedi sandalyemi hocanın sırasına çektim bir süre konuşmadık sonra gel dışarı çıkalım dedi dışarda klasik konuştuk.
Artık kimseye güvenemezdim.
Nur ile whatsapp dan kavga etmiştik zaten. Artık kimsem yoktu bana ışık tutacak yolumu gösterecek kimsem yoktu. Hayat neydi böyle oyun falan mı? Oyunsa ben bu oyunu si- neyse müdürün odasındaydım müdür her şey çözülür küfür çözülür kavga çözülür ama böyle dışlanma olaylarına hiç sakin kalamıyorum demişti. müdüre hanıma hergün günlük kim ne yaptıysa onu yazıp veriyorduk daha yeni başlamıştık. Azda olsa müdüre hanımın odasında ağlıyordum, artık yetmez miydi? Çanakkale zaferi için prova yapıyorlardı gösterisi olan herkes aşağıdaydı. müdüre hanım sınıftakilerle konuşmaya gitmişti bense odasında öylece oturuyordum müdüre hanım gelip konuştuklarını anlattı işte Berrak biz çağırıyoruz ama o gelmiyor falan gibi şeyler söylemiş ama zaten çağırmalarına gerek yok full onların yanındaydım. İstiklal Marşı'nın 10. Kıtasını okuyacak benimle aynı sınıfta olan Deniz(kız) kapıyı çalarak içeri girmişti Hocam Fatma Hıca Elif Eylül'ü bekliyor prova var dedi.
Konferansa doğru giderken Deniz zaten ağladın şimdi düzgün okuyamazsın bence ben sınıftan Ayşe'yi çağıriyim o daha iyi okur dedi hayır dedim bak gerçekten dedi hayır dedim oku o zaman dedi ve okudum sadece tamam diyebildi.
Bölümü çok hızlı yazmaya çalıştım hatırlamak istemediğim için yazım hatası varsa çok pardon
Oy ve yorummm😻