Kısa bir hatırlatma güzelliklerim ve yakışıklılarım lütfen bolca yorum ve oy
Nur, Aslı ile barışmak için beni yarabandı olarak kullanmış, sorun yok onu yine de seviyorum. Nur ile Aslı'nın arkaşlığı çok iyiydi ama, Nur, Duruları önceden çok seviyordu , Aslı, Duruların gurubunda iken Nur bana tarih vererek Duruların gurubundan bu tarihte ayrılacağım demişti, ve ayrıldı bu teneffüste kavga ettiler, ve Aslı, Duru'nun nasıl biri olduğunu anlamıştı yarın cumartesiydi bu gün akşam Nur'a yazaktım. Çünkü Aslı'ya daha çok değer veriyordu
Evdeyim Nur'a mesaj attım geri dönüşü çok beklemeden verdi.
Siz: Nur belki farkında
değilsin ama Aslı'yı daha çok
seviyorsun ve değer veriyorsun
Siz: Üzülme seni seviyorum💕Nur: Özür dilerim farkında değildim🤍
Siz: Sorun yok😻Kötü cevap vermesini bekliyordum ama iyi cevap vermişti. Ertesi gün cumartesi olduğu için etüt vardı.
Etüte gitmek için hazırlandım. Altıma bol pembe renginde bir kot pantolon, üstüme krem renkli arkası görselli bir tişört giymiştim.
Örnek misali
Sınıfa girdiğimde Nur sınıftaydı arkada bir sıraya oturuyordu yanına oturmayacaktım sonuçta Asli ile yeni barışmışlardı onun iki yanındaki sıraya oturdum. Derste Nur kaş göz yaparak yanına çağırdı, Aslı'yla yeni barıştınız onla otur dedim Aslı gelmeyince Nur'un yanına geçtim.
Dersteyiz birden Aslı geldi önümüze oturdu ve dolaba gitti dolaba gittiğinde kalem kutusunu Nur'un masasına koydum ve öne ben geçtim Nur otur otur dedi ama oturmadım mola saati geldi yarım saatlik molada Asli gitmişti başka etütü yoktu Nur ile takıldık yanımızda Gamze' de vardı Gamze ile olay yaşamalarına rağmen Nur iyi kalpli biri olduğu için Gamze yanına geldiğinde git demiyordu olayları sonra anlatırım.
Öğlen İdil'in doğum günü vardı çok yakın değildik Nur mu İdil mi diye sorsaydınız Nur derdim.