Bir İnsanın İçi 2

3 1 0
                                    

Barış Diri - Derinden Derinden

Hiç düşündünüz mü neden maddi manevi tüm isteklerine sahip olduğu halde mutsuz olan bir sürü insan var.?

İnsanoğlu hep bir şeyleri elde ettiği zaman mutlu olacağına inanır. İstediği işe girerse, istediği arabayı alırsa ya da istediği kişi ile evlenirse...

Oysa maddi manevi tüm isteklerine sahip olduğu halde mutsuz olan bir sürü insan var. Peki neden? Neden istediklerine sahip olduktan sonra hala mutsuzlar? Neden hemen yeni bir şeye istek duyuyorlar? Nedir bu doyumsuzluğun nedeni?

Bunun nedenlerinden en önemlilerini mutluluğu dışarıda aramak, hayat denen bu yolculuktan keyif almamak ve sadece hedeflere odaklanmak olarak sayabiliriz. Oysa hayat kendi içinde mutluluklarla dolu.

Yaşamın kendisi "görebilene " keyfi ve mutluluğu içinde barındırıyor. Mutluluk zaten yolculuğun ve kişinin kendisinde. Aynı Cem Yılmaz'ın da dediği gibi mutluluk gerçekten "İçimizde" saklı.

----------------------------------------------------------

Herkesin  o kadar derdi var ki, bazen öyle yoruluyoruz ki intihar etmek bile geliyor içimizden. Edin demeyeceğim ama etmeyin de demeyeceğim. Ama etmiyorsanız bunu nasıl başarıyorsunuz? Neden intihar etmiyorsunuz? Sebebiniz ne? Hayatta yaşamak için olan o sebep sizi bu denli hayata nasıl bağlıyor?

İntihar DürtüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin