𝓑𝓸𝓵𝓾𝓶 𝓫𝓮𝓼:𝓘𝓱𝓪𝓷𝓮𝓽

23 6 1
                                    

Benden daha ne istiyor bana ilk önce git diyen oydu şimdi ise onun ile kalmamı istiyor benim ölmemi mi istiyor o. "Senin ile kalmayacağım!" Kaeya dediklerim ile şok olmuş gibiydi kabul edeceğime emin gibi. "Y/N lütfen sen..." lafını bitirmesini izin vermezdim o yüzden sadece kafa sallamak ile yetindim.

"Kaeya anlamıyorsun!" Kaeya bana yaklaştı her adımın da sıcaklık artıyordu her adımın da kalbimin atışını duyabiliyor gibiydim. "Seni anlıyorum!" Anlıyor mu? Anlıyor ise beni neden kovdu, benden neden nefret ediyor ,neden herkes bana karşı o zaman!

"Beni sen yok ettin." Kendi yaptığı enkazı geri mi dikmek istiyordu kendi yıkımını geri getirmek mi istiyordu yapabilirdi evet, ama bu sefer ona izin vermeyecektim artık benim ile oynamasına. "Sırrını biliyorum diye yaptın..." durdu, sustu sadece bana bakarak yetindi havada duran elini geriye çekti.

"O Dain denen herif ile iş birliği yaptığını bildiğim için herkesi bana çevirdin." Susamıyordum susmak istiyordum durmak buna bir son vermek ama olmuyordu ben artık baş eğmeyecektim.

"Beni öldürecek misin?" Gözleri bomboştu sanki neye baktığını bilmiyordu, ne düşünüyordu acaba?

Bu sefer ona yaklaşan ben oldum kollarımız değecek kadar yaklaştığımda kaeya kolumu tuttu. "Ne oldu?" Kaeya'nın gözleri hala boştu, neden böyle bakıyordu? "Sen onu mu biliyordun?"

Ne yani sebep o değil miydi, başından beri benden nefret etme sebebi o değil miydi? "Sen o yüzden..." gözleri yine parlamaya başladı düsüncelerinden arınmış gibiydi. "...Mi sanıyordun?" Kafamı salladım konuşmak istemiyordum en azından şimdilik. "Y/N ben, ondan, yani." Kelimeler toplayamıyordu kolumda olan eli derimi yakıyor gibiydi, kemiklerime işliyordu canımı yakıyor ölmek istememe sebep oluyordu.

"Ne zamandan beri?" Ne zamandan beri bildiğimi de mi bilmiyordu. "Beni hayalet yapmandan bir hafta önce." Kafasını salladı anladığını gösteriyor gibiydi.

"Özür dilerim."

"Ne?" Ne oluyor gözlerim mi kararıyor ben, neler oluyor bana neden içim yanıyor gibi, sanki ölüyor gibiyim elimi karın bölgeme koyduğumda ıslaklığı hissettim.

"Kaeya..."

𝓘𝓵𝓴 𝓿𝓮 𝓼𝓸𝓷-𝓚𝓪𝓮𝔂𝓪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin