"Kaeya senin suçun değil!" Beni dinlemiyordu onu ikna etmeye çalışıyordum ama beni asla dinlemiyordu neden sürekli kafasına göre haramet ediyordu? Kaeya ve Diluc'un babasının ölümü ardından üç gün geçti ama sanki bir saat bile geçmemiş gibi her şey aynı kaostaydı.
"Y/N Anlamıyorsun eğer, eğer daha hızlı olsaydım!" Kaeya yeniden odanın içinde dolanmaya başlamıştı, odanın içinde kaçıncı turu bilmiyorum ama bu cidden canımı sıkmaya başlıyordu. "Kaeya artık bir şey yapamazsın!" Kaeya durdu gözünü benim üzerimde durdurdu ve aniden bana yaklaşıp kollarımdan sıkıca tutmaya başladı. "Evet, evet ama sen yapabilirsin!"
Keaya delirmiş gibi beni sallıyor kollarımı sıkıyordu, evet istediğini yapabilirdim ama sonuçları büyüktü. "Kaeya o ayini yaparsam kendi canımdan olacağım!" Kaeya kafasını salladı ve beni bıraktı kendi etrafında bir tur döndükten sonra elini havaya kaldırdı. "Ben yapsam!" Hayır bu saçmalık bunu yapamazdı, ona bunu söylemek isterdim ama nasıl açıklayacağımı bilemiyordum.
Geri diriltme ayini sadece bizim ailemizde olan kara büyüdür, ölen kişinin ruhunu kendi ruhuna takasla geri getirebilirsin ama bunu yapmak hem ruhundan olmana sebep olur hemde sonsuz acıya.
"Keaya..." cümlemin devamını getiremedim onun yerine sadece derin bir iç çekip odadan çıkmaya odaklandım. "Seni yalnız bırakayım."
"Y/N!" Kaeya arkamdan seslendi adımımı atmadan ona bakmak için kafamı çevirdiğimde çoktan bana yaklaştığını gördüm. "Teşekkürler."
Gülümsedim. "Her zaman Keaya, her zaman."
Acı yere düşmeme neden oldu gözüm kararıyordu ne yapacağımı bilmiyordum lanet olsun acıyordu çolk acıyordu ölüyordum sanırım, ölüyor muydum? Bu sonum mu olacaktı bitti mi her şey yani bu kadar kolay olamaz hayır olamaz!
Yeşil çin kırmızıya boyanıyor hemde gözümün önünde ve onlara renk veren ise bendin her zaman doğaya yardım etmek istedim ama hayır bu şekilde değil Barbatos aşkına...
"Kae.." konuşamıyorum çıkmıyor kelimeler bir türlü gözlerim kapanıyor kendine gelemiyorum kafamı kaldırmak için bütün gücümü verdim ama Kaeya orda yoktu nereye gitmiş olabilir ki?
Tam kafamı geri koyacağım anda uzakta bir figür gördüm bu kim, o kim, ben tanıyor muyum?
Kırmızı saç, kırmızı mı emin miyim ki?
Öyle ise bu kim, Diluc mu hayır olamaz çoktan gitmiş olmalı peki onun yanında ki kim mavi, hayır ne ama Kaeya az önce bir saniye şimdi farkettimde Kaeya asla yeşil giymezdi az önce ki konuşmam da farketmedim ama ne giyiyordu o? Tanrım bir saniye o kimdi
Düşüncelerimi artık kontrol edemez haldeyim sanırım ama bana dokunan eli hissedebiliyorum.
"Y/N dayan!" Kimin sesi bu, birinin beni kucakladığını hissede biliyorum bu sıcaklık, kim bu?
"Kaeya acele et!"
"Geliyorum!"
Kaeya mı, neler oluyor, bu kim, ben kimim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓘𝓵𝓴 𝓿𝓮 𝓼𝓸𝓷-𝓚𝓪𝓮𝔂𝓪
Hayran Kurgu"Kaeya neden bunu yapıyorsun!" Soğuk, sessizlik, adım sesleri, tekrar sessizlik, onun sıcak dokunuşu. "Başka bir şey düşünemiyorum çünkü."