"ဒေါက် ဒေါက်"
၀င်ခဲ့ပါ "
"ဆရာက အမ တို့သားမိနှစ်ယောက်ကို ထမင်းစားဖို့ ဆင်းခဲ့ပါတဲ့"
အင်း"
သစ္စာ အင်း လို့သာပြန်ဖြေမိတယ် ဘာလို့ဆို သူတို့သားအမိနှစ်ယောက် ဒီအိမ်ရောက်နေတာ တပတ်ပင်ပြည့်တော့မယ် "ကို" နဲ့လဲအဆက်သွယ်မရ ရွံစရာကောင်းတဲ့ ကောင်က သမီးနဲ့ခြိမ်းခြောက်လိုက် ချစ်ရတဲ့ "ကို "နဲ့ခြိမ်းခြောက်လိုက်မလို့ ငြိမ်နေရသည် ဒါအပြင် ဟိုလူကို ဒီအိမ်ရောက်ပြီးနောက်နေတွင် ထပ်မတွေ့ ၀တ်စုံအနက်နဲ့လူအများအပြားနဲ့ထမင်းချက် အန်တီကြီးတစ်ယောက်ကိုသာတွေ့ရခြင်း'
"ဒီအချိန်လောက်ဆို "ကို"ပြန်ရောက်သင့်နေပါပြီး ဘာတွေများဖြစ်နေလို့လဲ "ကို"ရယ် သစ္စာတို့ သားအမိကို အမြန်လာခေါ်ပါတော့"
ထိုအချိန်
'ဂျလောက်
"ဆင်းလာဖို့ပြောခိုင်းလိုက်တာ ကြာနေပြီ ဘာကိစ္စကြောင့် မဆင်းခဲ့သေးတာလဲ ကလေးမနိုးသေးလို့လား"
ဖယ် "ကျွန်မ သမီးကိုမထိနဲ့"
သစ္စာ 'သမီးကို ထိဖို့ လုပ်နေတဲ့ထိုသူလက်များကိုရိုက်ချလိုက်သည်
"အဲတာဆို နိုးလိုက်လေ ကိုယ်တို့ ထမင်းစားကြမယ် အရင်နေ့တွေက ကိုယ် မအားလို့ လက်စုံအတူတောင်မစားနိုင်ဘူး "
"ရှင်နဲ့အတူဆို ဘာမှကိုမလုပ်ချင်ဘူး"
"ဟွန့် ကိုယ် ကတော့ လုပ်ချင်တယ်ဆိုရင်ကော"
ဦးမြတ်မောင်ရဲ့ လက်ဖဝါးကြီးတွေနဲ့ သစ္စာရဲ့မေးဖျားကိုပွတ်သတ်ပြီးပြောလိုက်ခြင်း'
"မထိနဲ့ ရွံတယ် ကျွန်မ တို့ သားအမိ ကိုအိမ်ပြန်ပို့ပေး"
"မပို့ပေးနိုင်ဘူး
"ရတယ် ကိုဘာသာပြန်မယ်"
"ပြန်ခွင့်မပြုဘူး"
"ဘာ
"ဟုတယ် တစ်သက်လုံး မင်းက ကိုယ့်အနားမှာပဲနေရမှာ"
"သေ လိုက်လေ ရှင် အဲနားမှာတင် လှဲသေလိုက်"
"ကိုယ်သေလို့မရသေးဘူး သစ္စာသမီးလေးအတွက် ညီမလေးတွေမောင်မောင်လေးတွေရအောင်လုပ်ရအုံးမှာ"
YOU ARE READING
အန်တီ ချစ်သူ
Actionအန်တီမင်းကိုချစ်တယ် ဒေါ်သဇင်ဖူး မောင်လဲအန်တီကိုသိပ်ချစ်တယ် ရတီမောင် နင်ငါကိုအမေလို့မခေါ်နဲ့ ငါနင့်အမေမဟုဘူး ငါဘ၀အမုန်းဆုံးက နင်နဲ့နင့်အဖေပဲ ...