ဖေဖေ
ဗျာ'
မမ ကော မောင်မောင် မနက်ထဲကချာနေတာတွေ့ဘူး,
'ဟော ဟုတ်လား "
ဟုတ်"
"ငါးပုလုံးလေးလာအုံး ဖေဖေအနားကို"
'ငါးပုလုံးလေးလို့ခေါ်ရအောင် ရတီမောင်က ပုပုလုံးလုံးလေးမလို့ အိမ်ကလူများက ချစ်စနိုးဖြင့်ခေါ်ကြသည် တစ်စုံတစ်ယောက်တော့ မပါခဲ့ပေါ့'
"အားး ဖေဖေ ငါးပုလုံးလေးခန္ဓာကိုယ်က အနှစ်တွေကြည့်ပဲကွာ"
"ဖေဖေနော် မောင်မောင်ကို ငါးပုလုံးလို့ခေါ်နဲ့"
"ဟော နှုတ်ခမ်းကြီးထော်နေတာ ရုပ်ဆိုးသွားမယ်နော် ငါးပုလုံးလေး"
"ဖေဖေကလဲ မမ ကောလို့မေးနေတာကို မောင်မောင်ကိုပဲ လာ စ နေတာ စိတ်ဆိုးလိုက်မှာနော်"
"ဟားဟား စိတ်တော့မဆိုးလိုက်ပါနဲ့ သမီး မမ က သူ့မေမေနဲ့ အပြင်လိုက်သွားတယ်"
"ဟင်း "
ရတီမောင် သက်ပြင်းချလိုက်သောကြောင့်'
"သက်ပြင်းဖြေးဖြေးချပါ ဖေဖေလဲ လေထဲလွှင့်ပါသွားပါအုံးမယ်"
"ဖေဖေ"
"ဗျာ ဗျ"
"မေမေ က မောင်မောင်ကိုဆို ဘာလို့မခေါ်တာလဲ အတူတူလဲမအိပ်ခိုင်းဘူး မမ နဲ့ဆော့ရင်လဲ ဆူတယ် မောင်မောင်က မေမေ လို့ ခေါ်ရင်လဲ မခေါ်နဲ့ နင်အမေ မဟုတ်ဘူးလိူ့ပြောတယ်"
'သမီးပြောတဲ့ စကားများကိုကြားပြီ ရင်ဘက်ပါအောင့်လာသည် ဒါတွေအကုန်လုံး သူအမှားတွေကြည့်ပဲလေ အမှားနေမှန်းသိရက်နဲ့ မှားခဲ့တဲ့ အမှားကြောင့် တန်ပြန်သက်ရောက်မှုက ဘာမှမသိနားလည်းသေးတဲ့ ကလေးတစ်ယောက်အပေါ်သက်ရောက်သွားခဲ့တာ'
"မဟုတ်ပါဘူး ဖေဖေ မင်းသမီးလေးရယ် သမီး မေမေက သမီးကိုချစ်တာပေါ့ သူက ဖေဖေကိုစိတ်ဆိုးနေလို့ သမီးကိုမချစ်တာမဟုတ်ပါဘူး"
"အဲတာဆို မေမေ က !
'တီ တီ !!
"ဖေဖေ မမ ပြန်လာပြီးနဲ့တူတယ်"
'ခြံရှေ့က ကားဟွန်းတီးသံကြားတာနဲ ရင်ခွင့်ထဲက အတင်းရုန်းထွက်ပြီ တံခါးရှိရာသလို့ ပျော်ရွှင်နေတဲ့ မျက်နှာလေး နဲ့ပြေးသွားတဲ့ သမီးကိုကြည့်၍ ဦးမြတ်မောင် ပြုံးမိသည် '
YOU ARE READING
အန်တီ ချစ်သူ
Actionအန်တီမင်းကိုချစ်တယ် ဒေါ်သဇင်ဖူး မောင်လဲအန်တီကိုသိပ်ချစ်တယ် ရတီမောင် နင်ငါကိုအမေလို့မခေါ်နဲ့ ငါနင့်အမေမဟုဘူး ငါဘ၀အမုန်းဆုံးက နင်နဲ့နင့်အဖေပဲ ...