Hej Sunoo, dziś sprzątałem pokój. Pamiętasz, jak zawsze narzekałeś na bałagan tam panujący? Wiedziałem, że się wtedy denerwujesz, ale byłeś w tym tak słodki... Wracając, czyściłem szafę. Znalazłem tam sweter, który kiedyś mi dałeś. Gdy go zobaczyłem, łzy napłynęły mi do oczu.Kiedy mi go podarowałeś nie wisiał na mnie aż tak bardzo. Teraz gdy wyglądam jak śmierć, sięga mi prawie do kolan. Jestem masakrycznie chudy. Chyba mam anoreksję. Nie jadłem od dwóch, nie... Pięciu dni. Czasem napiję się energola i jakoś mi idzie.
Wydaje mi się, że powoli umieram. Ledwie robię cokolwiek. Nawet nie wiesz, jak bardzo staram się teraz pisać. Myślę, że długopis mi zaraz wypadnie z ręki. Może powinienem coś zjeść? Nie mam ochoty... Uważam, że jeśli coś teraz zjem, to odrazu zwymiotuję. Z resztą, nawet lepiej jeśli umrę szybciej.
Czasem tęsknię za tobą. Nawet nie... Ja cały czas skręcam się w środku, gdy nie ma cię obok. Możesz stać obok Sunghoona, możesz rozmawiać z przyjaciółmi, ale dla mnie liczy się tylko to, że cię widzę. Ładnie się dziś uśmiechałeś do swojego chłopaka. Kochasz go, prawda?
Sunoo, kiedy pokochasz także mnie? Ja naprawdę żałuję. Przepraszam, okej? Serio przepraszam... Nie mogę już znieść tego, że ze mną nie rozmawiasz. Chcę, abyś już do mnie wrócił, tak jak kiedyś. Naprawmy to wszystko...
[A/n] Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, to za tydzień będzie rozdział ,,I need you" !!!!
CZYTASZ
MY DEAR SUNOO...
Teen FictionJest to pamiętniko-dziennik Nikiego. Część wydarzeń została zaczerpnięta z ksiązki ,,Kill me/heal me" Mam nadzieję, że spodoba wam się to, bo piszę takie coś po raz pierwszy. START: 26.03.2024 END: