Hej Sunoo, dawno nie pisałem, prawda? Trochę zatęskniłem za tobą. Nawet nie trochę. Kłamię bez sensu.Co by się stało, gdybym tak po prostu już się zabił? Mam tego dosyć Sunoo. Ja już nie chcę. Mogę się zabić prawda? Nie będziesz płakał. Nie będziesz, mam rację? Jestem bez sensu. Wszystko jest bez sensu. Życie jest bez sensu. Szkoła jest bez sensu. Ludzie są bez sensu. Ćpanie też już jest bez sensu. Alkohol mi się skończył. Bez sensu.
Czekanie aż na mnie spojrzysz jest bez sensu. Ja jestem bez sensu. Ty jesteś bez sensu.
Nie, nie jesteś ,,bez sensu ". Ty masz sens. Jesteś cudowny. Kocham cię. Naprawdę Sunoo. Ja cię kocham. Wiesz jak bardzo? Nie wiesz. Nie umiem pokazać tego.
Sunghoon cię kocha, prawda? Tez go kochasz? Musisz być szczęśliwy. Musisz, rozumiesz? Czy chcesz może być szczęśliwy ze mną? Nie? Rozumiem. Szczerze, zdziwiłbym się gdyby było inaczej.
Do końca tortur zostały mi jeszcze cztery tygodnie. Widzisz, czas leci bardzo szybko. Nawet nie zdążysz się obejrzeć, a już będę w grobie. Świetnie, co? Cieszysz się tak jak ja? Pewnie tak. Nareszcie się mnie pozbędziesz. Wszyscy będą wolni! Nikt nie będzie miał okropnego problemu czytaj: mnie. Zaraz się popłaczę ze szczęścia.
Zaraz. Chyba jednak nie będę płakać. Napewno nie dlatego, że mi się to podoba. Ten stan jest okropny. Czasem, czuję się jakbym już umierał, a jednak nagle budzę się i jestem w pokoju. W takim przypadku wolałbym już umrzeć. Nie chcę tak. Nie chcę już żyć.
Sunoo, widzisz, że cierpię? Wiem, że wszystko zrozumiałeś. Zawsze wiedziałeś dużo więcej niż ja. Lubisz patrzeć jak powoli umieram?
Nie chcę już pisać. Mam tego serdecznie dosyć. Wszystko mnie boli. Nie mam zupełnie siły. Moja głowa jest pusta. Pozwolisz mi jeszcze kiedyś powiedzieć ci to wszystko w twarz? Proszę cię.
Dobranoc, śpij dobrze. Odezwij się czasem.[A/n] Hejo, wiem, że dawno tego nie pisałam, ale naprawdę zbliżamy się już do końca książki. Trochę jest mi przez to przykro, ale nie mogę jej ciągnąć jakoś bardzo długo, zwłaszcza, że nie ma w niej zbyt wiele. Koniec mam już napisany. Nie chce spoilerować, ale polecam przygotować chusteczki.
Dobranoc wszystkim:)
CZYTASZ
MY DEAR SUNOO...
Teen FictionJest to pamiętniko-dziennik Nikiego. Część wydarzeń została zaczerpnięta z ksiązki ,,Kill me/heal me" Mam nadzieję, że spodoba wam się to, bo piszę takie coś po raz pierwszy. START: 26.03.2024 END: