Selam, ben cros bugün hayatımda ilk defa hayran kurgusuna başlıyorum. Bana ilham veren sayfalara teşekkürler. Kurgumu umarım beğenirsiniz,görüşmek üzere!Ep1|🎀
Thank for vote...
Saçlarımı geriye doğru attım ve sahneye çıktım. Beni çeken kişilere selam verdim ve pozlarıma geçmiştim.
Ayaklarımı hafif ileri uzattım ve kalçamın daha kıvrımlı gözükmesini sağladım. Kameramanlar "Rose lütfen buraya bak!" , "Rose!" Diye bağırıyordu.
Gülümsedim ve pozlarım bitince etrafı yine selamlayıp etkinlikteki masa alanlarına doğru yürüdüm.
Anthony'in yanında yakışıklı bir yüz görmemle onların yanına doğru ilerledim.
"Selam!" Dedim tanımadığım erkeğe el uzatarak. "Jungkook," dedi. "Tanıştığıma memnun oldum." Bende gülümseyerek "Rose', tanıştığıma memnun oldum." Dedim ve masaya içki getiren garsondan içki alarak ağzıma doğru götürdüm. Ekşimsi bir tadı vardı. Yüzüm garipleşirlen " onu tavsiye etmem" dedi bir ses. Sesin geldiği tarafa doğru döndüm.
"Ah! Gerçekten mi?" Dedim ekşimsi yüzümü düzeltirken. "Keşke bunu yarım saniye önce söyleseydin," kafasını salladı. "Yeni farkettim"
Ah cidden mi? Daha çok uğraşacaktım bu adamla...
...
Öncelikle bu bölümün bu kısmında YSL etkinliğindeler. Ve arkadaşlar bu tamamen hayrani kurgudur bu yüzden gerçekte olmayan şeyler olabilir.