Ep6|🎀
Thank for vote...
Toplantı salonununa adımlarımla beraber girdiğimde ardımdan birisi daha girdi ve kapıyı kapattı. Kızların olduğu alana doğru ilerledim ve bana ayrılan yere oturdum.
En sonunda patron (Yg) geldi ve o da baş köşeye oturdu.
"Bugün hepimiz neden burada olduğumuzu biliyoruz, geçen ay teslim edilen şarkılara baktım ve albümdeki şarkıları belirledim." Dedi.
Bu seferki albüm 6 şarkıdan oluşacaktı ve mini albümdü.
(Yg) şarkıları sırayla söylemeye başladığında acaba benim şarkım var mı diye düşündüm...
" God of love, don't be sad, only you, like you, as if we were dead, damn it."
Bu şarkılardan ikisini ben yazmıştım, only you ve damn it.
"Başlık şarkısı damn it olacak ve b-Side olarak ise iki şarkı seçmek istedik, only you, god of love..." dediğinde yüzümde ilk defa mutlu bir gülümseme oluşmuştu ilk defa credit verilecek mi diye düşünmedim, fakat credit verilmeyeceğini adım kadar biliyordum.
"Geri dönüşümüz 1 ay sonrasında olacak ve kayıtları önceden aldığımız için sadece klip çekimlerini yapacağız." Daha sonrasında ise damn it ve god of love'nin MV'sinin olacağını söylemişti.
Her zaman illa bir şarkım harcanacaktı, oysaki aralarından en güzel şarkı only you'ydu...
...
İlk çekim günü -Damn it-Çekim alanının önüne geçtiğimizde şarkı çalmaya ve kamera bizi çekmeye başlamıştı. Herkes kendi şartını söylerken ben de kendi partım geldiğinde gözlerimi kıstım ve söylemeye başladım.
"Tüm dünya-a-a-a beni buluyor-r-r-r
Sadece yaşamı tatmak isterken-n-n-n-n
İşte donuk sokaklar yine beni bekliyor...Pembe dizi rüyalarda hepsi,
gerçeğe bakınca...daha da çok acıtıyor.
Hepsi peri masalı gibi, sanki sonu mutsuz
Anladık artık bitsin bu yorucu hayat...
Da-da-da-da
Da-da-da-da
Da-da-da-da
Da-da-da-da-a-a-a-a-a-a-a
KAHRETSİN!
Kahretsin bu dünya..."Yüksek notaya çıkarkenki tebessümüm yarım kalsada çekimleri bitirmiştik.
Eğilerek "herkese bugün için çok teşekkürler!" Diyerek karavanıma doğru ilerledim.
Kıyafetlerimi çıkardıktan sonra dinlenmek için koltuğa oturdum be telefonumu cebimden çıkarıp gezinmeye başladım. Ta ki o sesleri duyana kadar...
"Sanki çok becerikli de, bi de yüksek nota veriyorlar. Uzaktan bakan da vokalist der hahahahha! Boktan sesi var nesini abartıyorlar anlamıyorum, ama şunu çok iyi biliyorum Jennie ve Jisoo varken popülerlik ona gelemez hahahahh..."
Duyduğum cümlelere inanamazken camdan dışarıya baktım. Bunları söyleyen kişi Jennie'nin menajeriydi...
...
Selam! Bu bölümü biraz daha uzun tutmak istedim hem o yüzden hem de şarkı ismi bulmak be biliyorsunuzki yazmak zor olduğu için biraz geç arıyorum. Bye!