Ep4|🎀
Thanks for vote...
Partinin sonuna doğru yaklaştığımızda herkes fotoğraf çekinmek için bir araya gelmişti. Çoğu kişi Jennie ve Jisoo ile fotoğraf çekiniyordu çünkü popüler üyeler onlardı. Arka plana atılan da bizdik. Aslında arka plana atılan bendim, Lisa benim ardımdan solosunu çıkardığında global olarak popüler olmuştu, fakat şimdi popülerliği sönüyordu.
Ama artık buna yeni çıkaracağım albümüm ve duyuracağım şirket şokuyla popülerlikte ilk sıralarda yer alacaktım.
Açıkçası hakettiğim değeri sonuna kadar alacaktım.
Sonunda birisi benimle fotoğraf çekinmek için yanıma gelmişti. "Merhaba Ros!," dedi Taylor. "Ah! Nasılsın?" Dedim gülümseyerek. Taylor en yakın arkadaşlarımdan biriydi. "İyiyim, bilirsin yeni albüm çıkarmak ve geri dönüşümü kısa tutmakla ilgileniyorum," dedi ve birlikte kameraya en güzel açımızdan pozlar verdik.
'Kameraya gülümseyin en güzel açınızdan,kime ne acınızdan...'
Daha sonrasında parti sona ermiş ve hepimiz dışarı çıkmıştık. Partinin nerede olacağı magazine duyurulmadığı için kimse yoktu ve ben bunun için mutluydum.
Kendi arabama doğru ilerlerken geçen günki etkinlikte karşılaştığım jungkook ile tekrar karşılaştım. "Merhaba," dedi bana bakarak. "Merhaba." Dedim ve görüşürüz anlamında el sallayarak kendi arabama doğru ilerledim.
Arabama girerek yolculuğun sonunda bitmiş olmasını diledim...
...
Umarım bölümü beğenmişsinizdir, bir sonraki bölümlerde görüşmek üzere':)