Ep13|🎀
Thank for vote...
Her şey daha yeni başlamıştı...
Hiçbir şey için geç değildi...
Hayranlarıma her yanımı gösterecektim...Albüm yayınlanmadan 1 hafta önce...
Albümümün yayınlanmasına bir hafta kalmıştı...
Bugün albüm yayınlayacağım haberini yayacaktım...
Tam olarak 2 dakika sonra yayınlanacaktı.Zaman geldiğinde yayınla noktasına bastım ve yayınlandı.
Aynı zamanda da instagram'a diğer gönderim olan şirketimin tanıtımı için çektiğim fotoğrafları farklı bir gönderide birleştirip şirketimin insta hesabı ile beraber paylaştım.
Bundan Junkook'un ve ekimin dışında kimsenin haberi şu ana kadar yoktu...
Anında telefonuma gelen beğenilere ve yorumlara baktım.
Bir yorumda 'ah! Unnie imza gününde söylemiştin! Ah! Gerçekten bir hafta sonra geliyor! Unnie! Şarkıların ismini söyleyecek misin?!"
Yorumu yanıtlaya bastım ve "ah! Maalesef bunun için beklemelisiniz!" Dedim ve yanıtı gönderdim. Hayranlarımla konuşmak güzeldi ama bazen her şeyi bir anda istiyorlardı, buna engel olmaya çalışıyordum çünkü her şey bir anda olursa popülerliği azalır ve flop kalırdı o yüzden şarkımdan hiçbir şey sızdırmayacaktım. Bunun sebebiyle şarkımın ismini kimseye açıklamayacaktım. Son 1 güne kadar......
Bölüm fotoğrafları;
Selammm! Dünkü bölümün ardından bu bölümü anca yazabildim, çünkü misafirlerimiz vardı ve gece 12'ye kadar gitmediler. Neyseeee bu bölüm diğer bölümden bi tık uzun ama idare edeceğinizi umuyorummm.(bölüm kısalığı için tekrar özür diliyorummm) byeeee!