Ep5|

29 6 0
                                    


Ep5|🎀
Thank for vote

...

Dün akşam eve geldiğimde pijamamı giyinip makyajımı sildikten sonra gece rutinimi uygulayıp yatmıştım.

Şimdi ise yatağımdan kalkmış her sabahki gibi elimi yüzümü yıkayıp mutfağın başına geçmiştim.

Bir idol olduğum için diyetteydim çünkü dün akşamki yememden sonra yemeye devam edersem hayranlar ve antiler tarafından obez ilan edilebilirdim. Kendime avokado tostu hazırladım ve terasıma geçip sandalyeme oturdum.

Avokado tostumu bitirmeye çalışırken telefonumun çalmasıyla hızlıca son lokmayı ağızıma atıp telefonu açtım.

"Alo?" Dedi karşı taraftaki ses. "Merhaba Rose hanım, biliyorsunuz ki bugün şirketle olan toplantımız vardır hatırlatmak amacıyla sizi arıyorum. Saat 13.00'da toplantı başlayacaktır,bilginize..." dedi ve telefon kapatıldı.

Bu toplantı benim şirketimin değildi. YG şirketinin toplantısıydı. Büyük ihtimalle şarkılar onaylanmıştı ve geri dönüşü en kısa sürede yapacaktık. Bunun için  tarih belirlememiz gerekecekti.

Kolumdaki saate baktımda saat 12.23'tü. Ayağa hızlıca kalkıp odadan çantamı, şapkamı ve maskemi alıp evden hızlıca çıktım.

Apartmanın asansörüne doğru ilerledim ve içeri girip 0'a bastım.

Kapı kapanacakken bir el uzatıldı be tekrar açıldı. İçeri giren kişi Jungkook'tu.

Yaklaşık 1 yıldır burada oturuyordum fakat onu hiç görmemiştim. Tamam kabul ediyorum asosyal bir insanımdır fakat garipti.

"Yine karşılaştık." Dedi Jungkook. "Ah, evet öyle oldu," dedim bende sonrasında "sen de mi bu apartmanda oturuyorsun?" Dedim ve kafasını sallayarak "penthousede oturuyorum daire 49 diye geçiyor." Dedi.

"Tesadüf," dedim fısıldayarak. "Anlayamadım" dediğinde "ben de yan dairede oturuyorum daire 50." Dedim. Bu katta iki daire vardı ve ikisinde penthouse'ydi. Diğer katlarda 4'er daireler vardı.

Sonunda girişe ulaştığımda dışarı çıktım ve YG'ye doğru yürüdüm. YG şirketinin binası evime 5 dakika uzaklıktaydı ve bu yüzden arabamı kullanmak istememiştim. Ayrıca yağ yakmam gerekiyordu.

Şirketin önüne geldiğimde duraksadım ve olacakları düşündüm...

...

Bugünün 2.bölümü umarım beğenmişsindir':)

Grains of loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin