EFGAN { Tanıtım }

89 13 0
                                    

"karadır kaşları , ferman yazdırır." Dediğinde yüzündeki o küçük tebessüm içimdeki tüm acıyı söküp attı. Bende etkisi o kadar büyüktü ki; beş yıl değil, elli yıl da geçse hala bütün heyecanım ve tebessümüm ile onu dinlerdim.

"Bu dert beni diyar diyar gezdirir." Şarkının sözlerini sıradan bir cümle gibi o güzel biçimli dudaklarının arasından döktüğünde yaşamaya başladığımı hissettim. "Bu türküden başka bir şey dinleyemedim." dedi. Her kelimesi bir bıçak gibi göğsüme saplanmaya başladı, o bu türküyü çok dinlemişti oysa ben ondan sonra bu türküyü lügatimden silmiştim.

"Hepte senin en sevdiğin sanatçıdan dinledim." dedi. Daha da ölür bir hale geldim karşısında, dirilmeden ölüp ölüp bittim karşısında. Yüreğim onu gördüğünden beri ölüm gibi hızlı atıyor iken sözleri ile daha kötü bir duruma geliyordu.

"HiraiZerdüş... " dedim kısık bir ses ile. Gülümsedi, canım çıktı canımdan can çıktı. "Senden sonra çok şarkı çıkardı."dedim cümlemi devam ettirirken. "Dinledin mi?"diye sordu. Bu sefer yüzünde oluşan o buruk gülümseme benim yüzümde oluştu.

"Dinlemedim..." Sol gözümden bir damla yaş düştü. "Dinleyemedim... Çok niyet ettim ama kalkıpta tek bir notasını dinleyemedim."dedim, gözlerimden yaşlar düşerken ellerini uzatıp silmek istedi ama sanki sonra aklına bir şey gelmiş gibi vazgeçip yumruk şeklinde yanında tuttu.

Yumruğu kalbimin üstüne çakmıştı sanki öyle bir zelzele olmuştu kalbimde ölümün bir sarsıntısı gibiydi. Dediklerim ikimize de ağır geliyordu, ağır kelimelerin altında ezilip ölüyorduk.

"Neden yaptın?"diye sordu, feryat figan eder gibiydi. Fırtınalar koparmak istiyor ama karşısındaki ben olduğum için bir şey diyemiyordu. Hepte böyleydi, o ağır hapları içtiğinde bile bana karşı sakindi.

"Öyle gerekti..."dediğimde yutkunmasını gördüm. O acıyla kapanan gözlerinden bir damla yaş düştüğünde beni dumura uğrattı. "Bu kadar kolay vazgeçeceğini bilmiyordum. "dedi  alay dolu sesi ile. "Öyle gerekiyordu."dedim tekrar. Aynı cümleyi kurmam onu sinirlendirmiş gibiydi, hızla derin bir hefes alıp kalbimi paramparça eden cümleleri kurdu.

"Hep benim ilk vazgeçeceğimi söylerdin, görüyorumki sen vazgeçmişsin. Ben senden gidemiyordum ama sen kaça kaça gitmişsin. Bu kadar nefret ettiğini bilsem değil karşına çıkmak, seninle aynı şehirde bile nefes almazdım."dediği her şey bir kor gibi kalbime düşüp kalbimi yaktı.

Nefes alamadım ve elimi kalbimin üstüne koyup diğer elimi de boynuma götürdüm. Stresten nefes alamaz bir hale geldiğimde astımımın tetiklediğini fark ettim. Bana şaşkın bakışlar içinde baktığında telaşa girdiğini gördüm, normalde tutar sarılırdı bana ama bu sefer öyle yapmadı. Sadece cebinden bir astım ilacı alıp elime tutuşturdu.

"Bu bendeki son astım ilacın olsun. Bundan gayrı sen sağ ben selamet, denk düşmeyelim . Güzel Ahu'sun  Ahuzar'ım olma. Gözüme görünme çünkü her seni gördüğümde ihanetin gelecek aklıma." dedi.

İlacı kullanmıştım ama hala nefes alamıyordum. Gözlerimden peşi peşine yaşlar düşerken o bana sırtını dönüp gitti.

O ilk kez bana sırtını dönmüştü.

Bütün her şey anlamını yitirmişti benim için. Ne diyordu şarkıda.

Ne de olsa kışın sonu bahardır.

Bizim kışımız beş yıl önce onun hapise girmesi ile başlamıştı ve hâlâ bitmemişti ve ben bu gün fark ettim bizim kışın sonu hep kıyamet , hep cehennem. Öyle acı çekiyordukki acının bu kadar ağır olduğunu bilmiyordum. Ruhum bir zehrin panzehirini ararken kendini idam masasında asmıştı.

"Bilseydim sonumuz böyle, ne ben gelirdim sana ne de senin bana gelmene izin verirdim." Yolun ortasında öylece onun arkasından baka kalmışken söylediğim kelimler birer deprem etkisi yaratıyordu yara almaktan ölmüş kalbimde.

"Kalp kırılır..." Büyük bir düğüm boğazımda oluştu, yutkunmaya çalışıp devam ettim cümleme. "Yalan esamesi olur." Rüzgar esti arkasından saçlarım yüzüme geldi. Yüzümden çekemedim saçımı, normalde çekerdim ama onun çekmesini bekledim ama o yoktu yerinde yeller esmişti.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EFGAN +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin