Sabah uyanmıştım. Bora beni kollarıyla sarmıştı. Kalkmaya çalışsam hemen anlardı. Bu adam cin mi beni gece 3'te görüyor. Tövbe. Neyse. Kalktım ve üstümü değiştirmek için dolaba gittim. Giysilerin altında bir krem rengi eşofman altı vardı. İç çamaşırda alıp giyindim. Dün Bora'nın üstüme gelmesinden sonrasını hatırlamıyorum. Çünkü uyumuştum. O şerefsiz kim bilir ne yapmıştı. Böyle düşünürken Bora geldi. "Günaydın Güzelim" dedi ve giysilere baktı. Bende saçımı tarak olmadan elimle düzeltmeye çalışıyordum. Biraz komik hale düşmüştüm. Bora arkadan kıkırdıyordu. Arkama bakamadım çünkü göt korkusu var bende. Sonunda bıraktım ve odadan çıkarken Bora elimi tuttu."Nereye?" Der gibi bakıyordu. Bunu anladığımdan şöyle demekle yetindim "Kahvaltı için kahve alıcaktım da." Adam çok garip. Her şeye hemen sorgu çekiyor. "Beni bekle kapıda" dedi ve bende yaptım. Üstüne siyah sweatshirt altına ise gri eşofman giymişti. Sonra aşağı indi ve bende peşinden yürüdüm. Ben merdivenlere doğru giderken o asansörün olduğu yere gidip gel diye el işareti yaptı. Bende geldim ve sonunda asansöre bindik. Ben hemen köşeye doğru gittim ve kapıların kapanmasını bekledim. Oda içeri girdi ve yan köşeye geçti. Kapılar kapanınca önüme gelip beni öpmeye başladı. Neden hep yapıyordu. Şimdiden daha zorlanıyorum. Neyseki zamanla ons alışacağım ve utanmam biticek. Ben içimden kapının açılması için bildiğim tüm duaları hatim etmiştim. Sonunda göğsümü sıkınca ağzımdan minik bir inleme çıktı. Güldü ve eski yerine yeniden gitti. Daha en ufak şeyde acıyordu vücudum. Bir aralar iş benim için kolaydı. Demekki iş yapmak zormuş şimdi anlıyorum. Benim utanmam ve inlemem onu bana daha çok çekiyordu ama bunu durdurmak mümkün değildi. Sonunda kapı açıldı ve hemen çıktım oda benim gibi çıktı. Sonunda mutfağa gittim ve kahve aramaya koyuldum. Yaklaşık 5 dakikadır kahve arıyordum. Normalde yabancı olduğum yerlerde bile hemen bulurdum. Ama burası normal bir mutfağın 7 katı kadardı. Sonunda buldum ve yapmaya başladım. Yaparken omuzumda el ve kafa hissettim. Yandan gözlerimle baktım. Bora'ydı. Sonunda çekildi ve kahve yapmaya devam ettim. Sonunda olunca bir tane bardak aldım ve doldurdum. Sonunda salona gittim ve oturdum. Genelde sadece kahve içerdim. Sonunda Bora'da elinde bir kahveyle oturdu ve televizyonu açtı. Netflix'den filmlere baktı ve benim izlediğim filme tıkladı. Hangisi derseniz bir kadının parayla Sex yaptığı o film. Bana bakıp güldüğünü fark edince utancımdan yere inecektim. Sessizliği bozdu ve şöyle dedi "Göğüslerin yumuşacık gece için sabır etmeye çalışıyorum." dedi. Bu adamı beni utandırmaktan başka işi yok muydu? En sonunda kahve bardağını mutfağa bıraktım ve hızlıca yukarı çıktım. Arkadan bana gülüyodu. Ama hemen odaya gittim. Göğüsümde elinin izi vardı. Hay ben böyle işin. Akşama kadar bu izin gitmesi gerekiyordu. Çünkü benimle dalga geçerdi. Kremlerden sürmeye başlamışken bu odanın kapısı açılmıştı. Hemen üstümü giydim. En sonunda elime bir ruj aldım ve sürüyor gibi davrandım ve Bora içeri girdi. "Bak be benim bebeğime. Makyaj bile yaparmış!" Dedi ve tavana bakarak kahkaha attı. Ben ise sadece sürmeye devam ediyordum. Sonunda geldi ve öpmeye başladı. Dudağımın her yerini öpünce şöyle dedi ve çıktı. "Rujun akmış bebeğim bence düzelt" Ağzımın yanları full kırmızı olmuştu. Bu adamın derdi neydi. Sonunda aşağı indim ve oturdum. Bora şöyle dedi ve çıktı"Al numaram kaydet iki dakika ararım kaydetmen için sana bişey yazarım felan" bende hemen numarasını kaydettim ve aradım. Sonra tüm gün boyunca camış gibi yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex Partnerim
ChickLitBir gün Şeker iş bulamadığı için aklına şey gelir. vücudu güzel ve çoğu erkeği etkilediğinden paralı Sex yapmaya karar verir. Her zaman aylık parasını alarak bir adamla Sex yapar :+18 :Sex :Aşk Lütfen istemiyorsanız okumayın. (Kötü yorum yapmak y...