ZAPOWIEDŹ

182 41 6
                                    


Drodzy czytelnicy i obserwatorzy, już wkrótce, pojawi się na moim profilu  nowe opowiadanie pod tytułem "Kroniki Przemiany - Trucizna".

W Uniwersum Wyniszczającej Magii liczą się dwie rzeczy: władza i przetrwanie. Blogheim jest jednym z wielu miast, w których Wirus pozwalający na korzystanie z magicznych mocy zbiera żniwo, trawiąc ciało i odbierając duszę jego mieszkańcom. Sercami Wielmożnych Kapłanów rządzi Magia, ale pojawia się iskierka rozpalająca ich kamienne serca. Kiedy bracia bliźniacy Eneth i Vrohagan zatrzymując się na noc w jednym z Domów, razem z oddziałem magów nie podejrzewają, że los gotuje im gorzką niespodziankę. Czasami wystarcza jedna chwila, by przewartościować swoje priorytety. Niekiedy trzeba coś stracić, by zacząć wszystko od nowa.

Historia ta rozpocznie cykl "Kroniki Przemiany" i będzie jedną z sześciu w klimacie #darkfantasy i #highmagic powstałych w ramach pierwszego wyzwania projektu na Discordzie #PisarskiWattpad, w którym mam zaszczyt brać udział razem z

AnjaAndersdotter36

Herring_the_writer

KlaraStarska

SomniaVenatrix

WOparachGroteski

Każda z nas snuje swoją opowieść według indywidualnego pomysłu,  ale wspólnym mianownikiem w uniwersum jest magia, która wyniszcza ciało i umysł, znacznie przyspieszając zejście użytkownika z tego ludzkiego padołu, prosto w ramiona śmierci.

Jest to zachęta do pokonywania trudności, wychodzenia ze strefy komfortu i #współnauka, a także kolejna okazja do wymiany poglądów i komentarzy.

Premiera: 10 maja 2024 godzina 9:00.

Zapraszam w imieniu swoim i koleżanek Autorek!

TRUCIZNA [Kroniki Przemiany] [1]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz