AYSEMA
Gözlerimi açtiğimda sabah olmuştu. Yataktan kalkip banyoya girdim. Elimi yüzümü yikayip ciktim. Ciktiğim sira karşimda Okan'i ve Merve'yi gördüm.
Tabi ya bugün dişari cikacaktik...
Okan: Günaydin angarali
Ben: Günaydin da erkencisiniz
Merve: Öyle gerekiyordu
Dediklerinden hiçbir şey anlamamiştim.
Ben: Nereye gidicez
Okan: Önce sizin bahçede kahvalti yapip daha sonra da düşünürüz bir şeyler
Ben:Tamam Oki sen aşagi in bizi bekle
Okan: Niye yaaa...
Ben: Olumm uzerimi değiştircem böyle dişari cikacak değilim...
Okan: Tamam tamam iniyorum..
Okan gidince bizde Merve'yle kaldik. Üzerimi değiştirdim...
Merve: Sabah gelirken annenle karşilaştik. Biraz işi varmiş şirkette öglene gelecekmiş.
Ben: Onun birazini bilmezsin sen
Merve: Duydun mu sizin evin iki ev aşağisinda ki Kemal amcanin evini biri kiralamiş. Kemal amca anneme söylemiş...Bugün annemle hoşgeldiniz ziyaretine gidicez sende gelsene...
Ben: Yok haciiii ben gelmem ne işim var
Merve: Iyi sen bilirsin. Hazirsan inelim daha fazla beklerse ağaç olacak çocuk...
Ben: Tamam hadi inelim.
Aşagı indik ve mutfağa geçip kahvaltiliklari dolaptan çikarip bahçeye götürdük. Hava gayet güzeldi. Masayi hazirlayip dişari ciktik...
Okan: Bugün ne yapmak istersin angaraliBen: Bana herşey uyar
Okan: Diyorum ki akşam bara mi gitsek??
Ben: Vayyy süper fikir sen ne dersin kanka
Merve: Bana da uyar gidelim valla eğleniriz
Ben: Içki de içermiyiz
Okan: Orda bi dur angarali siz içki içmeyeceksiniz...
Merve: Sen içeceksin yani
Okan: Tabi kizim
Ben: Ohh ne güzel yok abiiii bizde içeriz
Okan: Sarhoş olursan karişmam...
Kahvalti yaptiktan sonra Merve ve Okan akşam tekrar buluşmak uzere ciktilar... Merve ilk kez bara gidelim demişti. Normalde böyle şeyleri kabul etmezdi. Demekki oda bizimle takila takila değisiyordu... Onlar benim en yakin arkadaslarimdi ve bizim bir sokak aşağimizda oturuyorlardi. Ayni okula gidiyorduk ve ayni siniftaydik. Okan Adanaliydi Merve ise Kayserili ve okul için Ankaraya gelmişlerdi. Tanisir tanismaz cok iyi arkadaş olmuştuk. Okan eğlenceli bir cocuktu Merve ona göre biraz daha olgundu. Bazen annem gibi herşeye karişirdi. Okulda üç kişilik bir çete gibiydik. Öğrenciler bizden çekinirdi. Örgütleme, yeni gelen şakalari, hoca taklitleri, kopya .... tüm vukuatlar bizde mevcuttu...
Masayi topladim. Odama çiktim ve telefonumla kulakliğimi alip geri indim. Hamağa yatip bir sarki acip ve gözlerimi kapatip güneşin yüzumü isitmasina izin vermiştim.
Ohh be dünya varmiş... Böyle saatlerce durabilirdim...
☆☆☆