BÖLÜM 1-BAŞLANGIÇ

156 13 3
                                    

MELEKLER ŞEHRİ

-Koruyucu Meleğin ceza almadan yargilanmasini talep ediyorum.

-Karar !!
Hakim Meleğin sesiyle salonda ki tum Melekler ayağa kalkti.

-Koruyucu Melek'in dünyaya gönderilmesine ve bir hafta içerisinde on sekiz yaşina girecek herhangi bir kiza koruyuculuk etmesine karar verilmiştir. Cezanin bitiş tarihi daha sonra yeni bir mahkemeyle karar verilecektir.

Hakim Melek ayağa kalkti ve onun kalkmasiyla salondaki avukat melekler ve diğer melekler de kalktilar...Mahkeme böylelikle sona ermiş oldu.

☆☆☆

-Baba ne yapicam ben şimdi!!

-Dünyaya gidip bir kiz bulacak ve ona koruyacaksin

-Orda nasil yaşarım daha önce hiç gitmedim!!

-Bak sana verilmiş olan bazi özel güçlerin var ayrica okulda aldiğin eğitimleri unutma onlar sana çok lazim olacak bir özel gücün olacak sadece insan olarak yaşayacaksin ve bir kiza koruyuculuk edeceksin...

-Özel güçüm ne!!

-Sadece hızlı koşabilme özelliğin olacak.

-Ne işe yaracak ki bu insan güzel bi güç verirdi

-Senin başina ne geliyorsa hep şu asi davranişlarindan geliyor.

-Buraya ait değilim ben iyi oldu aslinda dünyaya gönderilmem

-Dünya senin sandiğin kadar kolay bir yer değil

-Artik gitmem gerekiyor sanirim iki Melek kapida beni bekliyorlar

-Tamam hadi git artik

Baba Meleğe bir bakiş atip odadan çiktim. Yanima sadece birkaç parça giysi aldim. Her ne kadar insanlara benzesekte onlardan tek farkimiz kanatlarimiz ve özel güçlerimiz. Bu güçler her aileye veriliyor ve babadan oğula şeklinde geçiyor. Onsekizi dolduran her melek bu güçlere sahip oluyor.Ve dünyaya gönderiliyorlar. Fakat benim gibi asi melekler ise daha erken gönderiliyor. Onsekize girmeme daha bir hafta var ve daha önce hiç gitmediğim dünyaya gönderildim. Ne yapacagim orda hiç bilmiyorum. Ama babamin dediği "Dünya sandiğin kadar kolay bir yer değil" sozünu unutamiyorum. Benim annem bir insandi ve benim bazi oźelliklerim insanlara benziyordu insanlarla beraber olmak yasakti ama babam anneme aşik olmuştu yasaklari cignemişti. Benden daha çok bilgiliydi. Ve sanirim bende insanlara benziyorum. Cünkü babam hep "insanlar asidir " derdi. Biraz öncede bana "Senin başina ne geliyorsa bu asi davranislarin yüzünden geliyor" demişti. Anlaşilan dunyada fazla zorlanmayacaktim.

-Hazirmisin Koruyucu Melek??

Melkler Şehrinin bir kuralida meleklere ismi yerine görevi ne ise o isimle çagirilirdi. Ve benim ailemin görevi koruyuculuktu. Babam anneme koruyuculuk etmek için gönderilmişti. Fakat o annemle beraber olunca konsey babami dünyada yaşamaya mahkum etmişti. Konsey karar degiştirip babami Melekler sehrine geri getirmisti. Fakat ben konseye yaptiğim inkarlardan dolayi cezalandirilmiştim. Buraya alişamiyordum. Hep dunyaya gitmenin hayalini kuruyordum. Ve annemi ait bir sey bulmak istiyordum. Iste hayalim gercek oldu gidiyordum ve ne zaman geleceğim belli değildi....

-Hazirim

Melegin sorusuna karsilik verceğim tek cevap buydu ama ben gercekte hazir degildim. Buyuk salonun koridorundan gecip buyuk bir kapinin onünde durduk kapinin uzerinde buyuk bir dunya haritasi vardi... Gozlerimi kapatip elimle haritadan herhangi bir yeri seçecektim 'ne saçma kurallari var bu evrenin ' icimden boyle soyleyerek gozlerimi kapatip elimle bir yer seçtim....

Elimi çekmemle beraber bir melek kapida belirdi. Ve oldukça güzeldi..Bana bakiyordu...

-Türkiye nin Ankara şehrine gideceksiniz. Melek şanslari sizinle olsun...

Sesi oldukça güzeldi ve nereye gidecegimi bile dinleyememiştim...

-Hazirsaniz başlayalim

-Hazirim...diyebilmiştim ve hala hayran hayran ona bakiyordum.

Bunu dememle beraber kapi açilmaya başladi ve gözlerimi kamaştiracak derecede bir işik yuzume vuruyordu.. Ne olduğunu anlamamişken sirtimda bir aci hissettim. Dönüp baktiğimda Kapidaki Melek elini sirtama dogru uzatmiş kanatlarimi aliyordu... Bu oldukca aci vericiydi ve öfkelenmeme sebep olmuştu fakat öfkemi belli edersem ceza sürem uzayabilirdi bu yuzden dişlerimi sikmamla yetindim.

-Kapidan geçeceksin ve yeni bir evrene ayak basacaksin...Melek şanslari seninle olsun....

Kapiya doğru yavaş yavaş ilerliyordum. Fakat ışık nedeniyle önümü göremiyordum. Işığa iyice yaklaştim.... Arkami döndüğumde Meleklerin uzaklaştigini gordum. Benden o kadar çok uzaklasiyorlardi ki onlari goremez oldum daha dikkatli baktiğimda onlar ayni yerlerindeydi fakat uzaklaşan bendim.....
☆☆☆

KORUYUCU MELEĞİM!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin