~ Gariplik 1~

20 4 0
                                    

2. Bölüm

' Gün Ortasında Sokulmak mı ?'

Şafak vakti uyandığında kapılar açılmıştı. Onu görebileceği kısıtlı zamanı Çiftlik Evi'ndeki mutfakta elma yiyerek geçirdi. Haftalardır konuşmuyorlardı ve bu ikisini de yoruyordu. Kendisini toparladı ve çantasına erzak dolduran ikiliye yürüdü. Bu gün hava normalden sıcak olduğu için üzerinde sadece grileşmiş atleti ve pantolonu vardı. Uzun üstü beline bağlıydı.

"- Minho..."dedi elini masaya koyarken. O sırada yanındaki diğeri onları yanlız bırakmak için gitmeye koyuldu. Minho ona baktı.

"- Konuşmalıyız."dedi Amy ısrarla.

"- Sonra, geç kalamam."dedi oğlan ve eskiden her zaman yaptığı gibi elini saçına götürdü ve bir tutamını alıp öptü. Ardından hızla kapıya koştu.

....

"- Hiç en üste tırmanmaya çalıştınız mı?"dedi Thomas. Yine mükemmel sorularıyla baş ağrıtıyordu.

"- Denedik, sarmaşıklar en üste ulaşmıyor."

"- Hem oradan nereye gideceksin ki?"

"- Peki ya kutu? Bir daha yukarıya geldiğinde ..."

"- Denedik."

"- İçinde biri varken hareket etmez."

"- Pekala, peki..."

"- Hayır , denedik , tamam mı?"

Ayağa kalktı elindeki sepet ve küreği oğlana doğru sertçe itti.

"- Aklına gelebilecek her şeyi denedik."

Labirenti işaret etti."- Tek çıkış orası."

Thomas'a tuttuğu sepeti işaret etti Newt. "- Yardımcı olmak istiyorsan gübre getir."

3 yıldır burada ne yapıyoruz sanıyor acaba? dedi iç sesi. Giderken arkasından baktı ve sonra Newt'e yardım etmek için sarmaşıkları dolamaya başladı.

"- Sabah sizi gördüm."dedi fısıldarcasına. Kızın kaşları çatıldı. "- Sıkı takiptesin anlaşılan."

Güldü. "- Gizli değildiniz. Hata Kayran'ın yarısı saçlarını öptüğünü gördü."dedi sırıtarak. Amy ona omuz attı. "- Hepinizin diline düşmektense Izdırap Verenleri tercih ederim."

"- Yapma.. oldukça tatlı bir hareketti."dedi omzunu tutarak. İkisi de sırıttı.

"- Yardım edin!"

"- İmdat!"

Diye bir ses yankılandı ormanın içinden. Üçü de oraya odaklandı. Zart toprağı eşelemeyi bıraktı. O sırada koşan Thomas göründü. Arkasında ise Ben vardı. Ondan neden kaçıyordu ki? Lanet Ben'in öğle saati burada ne işi vardı?

Ben Çaylak'ın üzerine atlayarak onu düşürdü.
Newt sopasını alınca oda aldı oraya koştular.

"- Seni geberteceğim."

Diyerek oğlanı boğazlayınca Amy tek çareyi Ben'e vurarak buldu. Elindeki sopayı öyle hızlı geçirmişti ki oğlan Thomas'ın yanına savruldu.

Ben yere serilince diğerleri onu tuttu.

"- Ne yapıyorsun?"

"- Sakin ol Ben."

"- Neler oluyor?"

"- Bana saldırdı!"dedi yerden kaldırdığı Thomas. "- Sen iyi misin ?"dedi Chuck.

Maze Runner Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin