Celil biraz kapıda durur, ve sonra merdivenlerde küçük küçük adımlarla iner ve polis sirenlerini görür.
Ama yanlış alarm.ve sonra nefesini alır, Celil binanın kapısını kapatır ve arabasına binerek eve doğru yola çıkar.
Polis : neden seni bıçaklandırdı ?
Kahil : Bilmiyorum, beni öldürmek istediğini sanmıyorum çünkü bilmiyorum.
Polis : Barış Demircan hiç cinayet işledi mi?
Kahil : Hayır asla cinayet işlemedi.
Polis: anlıyorum.
Polis : Tekrar geçmiş olsun Kahil.
Kahil : teşekkürler.
Polis : komiser burada net olmayan bir şey var, arkadaşı zaten cinayet mi işledi dedim, bana çok soğuk cevap verdi.
Komiser : Eğer soğuk bir cevap verdiyse, arkadaşı zaten cinayet işlemiş olduğundandır.
Polis : Bilmiyorum belki de bizden korkuyordu.
Komiser : belki ama onun bu şekilde gitmesine izin vermeyeceğiz, onunla konuşacağız ki söyleyecekleri ağzından çıksın.
Polis : Tamam.
Komiser : doktora onu taburcu etmesinler.
Polis : Tamam.
Kahil, odasında.
Kahil: ne yaptım ben aptalım, belki doğruyu söyleseydim yakalar, sonra hapse atar ve çıktıktan sonra gelip beni öldürür. Barış tehlikeli bir insandır.
doktorlar odaya girerler.
Doktor : Merhaba Kahil nasılsın?
Kahil : iyi.
Doktor : seni taburcu etmeyeceğiz 2 hafta boyunca burada kalacaksın.
Kahil : ne ! 1 hafta değil miydi?
Doktor : evet, ama öyle gerekti.
Kahil : Bir şeyim var ve bunun için.
Doktor : Hayır, Kahil.
Kahil : 2 hafta boyunca, sikilip sikilip ne yapacağım.
Doktor : Hastanede olmanın sıkıcı olduğunu biliyorum ama bıçaklandığını bil.
Kahil : evet doktor bey.
Doktor : mükemmel, geçmiş olsun.
Kahil: Eyvallah.
doktorlar dışarı çıktı
Kahil'in anne ve babası odaya döndüler, kantine gitmek için bir süreliğine oradan ayrıldılar.
Anne: Eee, oğlum doktorlar senin için bir şey söyledi.
Kahil : Evet 2 hafta daha kalmam gerekiyor.
Anne: Ne yani 1 hafta değil miydi?
Kahil: evet ama neden değiştirdiklerini bilmiyorum
Anne: sana söylemediler
Kahil : Hayır.
Baba : zaten doktorlar böyle, ilam para için.
Kahil : Baba, belkide para için değil.
Baba: iyileş
Kahil : iyim ben, affetsin baba, (hahaha)
Baba : sen gül gül, sen dur ben seni yakarım, (haha)
Anne : Poyraz, böyle kötü şey deme.
Poyraz: Zehra, biz koskocaman İstanbul'da...
Zehra : Eee, ne oldu yani.
Kahil : Tamam, tamam.
Barış evindedir, içki içiyor, sigara içiyor, sanki hayatı paramparça olmuş gibi, artık bir ailesi yok.
televizyonun önünde haberleri izliyorBarış: Kendisi uyuşturucu kullanıyor ve satıyor, sonra gelip polise kim olduğumu söylüyor. bence yanlış arkadaşların var ve bu saçmalığı satmamalısın, ikimiz de burada mahkumuz. herkes kendi cildi için.
Barış'ın yanında telefon çalar, telefonu alır ve hattın arkasındaki kişinin kim olduğunu sorar.
Barış: kimsin?
: Senin kurtarıcın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8 YIL
Mystery / Thriller8 yıl, ana karakteri Kahil, Kahil, İstanbul'un işçi sınıfının yoğun olduğu bir bölgesinde yaşıyor, annesi, babası, kardeşleri var, her şey arkadaşının bir gece bir adamı bıçaklaması ile başlıyor. 8 yil, bu bir hikaye.