herkes yemek yiyor, kendi aralarında konuşuyor, her şey bittiğinde kadınlar mutfağı temizliyor ve diğerlerinin yanına gidiyor, çay içiyor ve uyku vakti geliyor, herkes uyuyor.Gündüz oldu, güneş doğuyor, artık başka bir atmosfer olacak
Kahil: Aman tanrım, gidip satmam lazım
Kahil banyoya gitmek için odasından çıkar, saat sabah 6.00'dır, banyodan çıkar ve ablasını mutfakta görür ve mutfağa yaklaşır.
Kahil: ne yapıyorsun?
Leila: Ben su içiyorum görmüyor musun? neden bu saatte kalktın?
Kahil: öyle mi? İstediğimi yapıyorum, değil mi?
Leila: ne yapacaksın? dışarı çıkmak? Barış seni geri aradı ? Mh...
Leila aptalca bir şey söyledi, kardeşi geçen akşam Barış'la konuştuğunda Leila'nın onları dinlediğini bilmiyor.
Kahil: ne dedin ?
Leila hemen mutfaktan çıkmak istiyor.
Leila hemen mutfaktan çıkmak istiyor. Ancak Kahil onu alıp mutfak kapısını anahtarla kapatıyor ve onu zorla oturtuyor.
Kahil kız kardeşine çok yakın ve ona şunu söylüyor:
Kahil: daha önce söylediklerini tekrarla
Leila: Bana dikkatli bak, hiçbir şey söylemedim.
Kahil: kahretsin ama yalan söylemeyi bırak
Leila: ama..
Kahil: söyle !
Ve Anneleri kapıya çalar.
Zehra : Aç şu kapıyı bana, içeride ne yapıyorsunuz?
Kahil, Leila'ya bakarak kapıya doğru yönelir ve kapıyı açar, anneleri mutfağa gelir ve açıklama ister.
Ama elbette ikisi çok mesafeli duruyor çünkü annelerine az önce olanları anlatmak istemiyorlar.
Kahil annesine bakmadan doğrudan gider ve odasının kapısını çarparak içeri girer, mutfakta sadece Leila ve annesi kalmasını sağlar.
Zehra: nesi var onun?
Leila : bilmem.
Leila da odasına gider.
Zehra : Yahu ben bir hatta mi yaptım ?
Barış, haftalardır doğru dürüst yemek yemediği için bu sabah yiyecek almak için dışarı çıktı.
ve bu bilinmeyen kişiden bir telefon aldı
: Merhaba Barış, nasılsın?
Barış: Durumum iyi değil, yeterince yemiyorum, kendimi bu apartmanda dayak yiyen köpek gibi hissediyorum.
: Bugün saat 20.00'de No**** adresinde*** buluşacağız.
: Tamam da sen kimsin ?
Arayan kişi aramayı kapatır.
Barış telefonuna bakar ve sen kimsin der! bir mafya! bir uyuşturucu baronu ! ama kahretsin!
_______________
Kısa olduğunu biliyorum ama 6 numara yarın ve çok hızlı bir şekilde gelecek! ✨
Barış'ı, Kahil'i, Zehra'yı, Leila'yı, Poyraz'ı, Sibel'i nasıl hayal ediyorsunuz?
Yarın size her şey hakkında bir özet vereceğim, bu yüzden iki bölüm yayınlayacağım, biri karakterlerle ilgili ve onu takip eden bölüm akşam 7 veya 9'da.
❤️ I love you ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8 YIL
Mystery / Thriller8 yıl, ana karakteri Kahil, Kahil, İstanbul'un işçi sınıfının yoğun olduğu bir bölgesinde yaşıyor, annesi, babası, kardeşleri var, her şey arkadaşının bir gece bir adamı bıçaklaması ile başlıyor. 8 yil, bu bir hikaye.